یاری یک میلیارد و 700 میلیون تومانی فعالان مالی اتاق بندرعباس به خط مقدم مقابله با کرونا

به گزارش مجله فان پی سی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با مشارکت و همراهی مسئولانه جمعی از فعالان مالی و خیران استان خراسان رضوی مجموعه ای از تجهیزات و امکانات پزشکی را به ارزش یک میلیارد تومان و 700 میلیارد نومان به مراکز درمانی استان، جهت مقابله با ویروس کرونا اهدا کرد.

یاری یک میلیارد و 700 میلیون تومانی فعالان مالی اتاق بندرعباس به خط مقدم مقابله با کرونا

محمدرضا مصفا، رئیس اتاق بندرعباس در تشریح اقدام انجام گرفته، عنوان نمود: اسفندماه و با شروع اوج گیری شیوع بیماری ناشی از کرونا ویروس، با هدف پیشگیری و مقابله با آثار زیان بار کرونا، فعالان اقتصادی مسائل مراکز درمانی استان را شناسایی نموده و در تامین احتیاجها و برطرف مسائل آنها نقش قابل توجهی داشتند.

مصفا گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس، با مشارکت و همراهی مسئولانه جمعی از فعالان اقتصادی و خیران، مجموعه ای از تجهیزات و امکانات پزشکی را به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون تومان، به مراکز درمانی استان، جهت مقابله با ویروس کرونا اهدا کرد.

او اضافه نمود: فعالان اقتصادی استان هرمزگان به عنوان سربازان اقتصادی از ابتدای شیوع این بیماری در استان کادر درمان را با حمایت های خود تنها نگذاشتند و این حمایت ها تا مهار کامل این ویروس ادامه خواهد یافت.

به گفته رئیس اتاق بندرعباس فعالان اقتصادی در این برهه حساس که به سختی امور مربوط خود را به پیش می برند اما ایفای نقش خود در صحنه های حساس کشور را هرگز از یاد نبرده اند و آستین همت را برای همراهی مردم و مسؤولان بالا زده اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس تشریح کرد: با توجه به اینکه اتاق بندرعباس به عنوان تعیین تجار و استان در جمع آوری یاری برای مبارزه با ویروس کرونا انتخاب شده است، تجار بدون لحظه ای درنگ با حمایت های اقتصادی خود در راستای تامین بخشی از تجهیزات مورد احتیاج کادر درمانی استان همدلی و همبستگی خود را به مردم و مسوولان اعلام داشتند. این یاری ها که در چندین مرحله روانه مراکز درمانی استان شده، شامل شیلد محافظ صورت، دستکش، عینک یک بار مصرف، لباس یک بار مصرف بوده است.

همچنین اهدا سه دستگاه ونتیلاتور تنفسی توسط بازرگانان بندر لنگه و قشم، تامین 497 لباس مخصوص اتاق عمل، 360 دستگاه عینک محافظ، 11 دستگاه تست اکسیژن خون، 43 دستگاه تب سنج گویا، پنج هزار متر پارچه جهت فراوری ماسک و مایع ژل های ضدعفونی کننده خارجی از بخشی از یاری های فعالان اقتصادی استان برای تامین احتیاج کادر درمانی استان بوده است.

به گفته رئیس اتاق بندرعباس بخش دیگر این یاری ها در قالب کمپین نفس که روز های گذشته در بیمارستان های قشم، لنگه، بندرعباس، میناب و جاسک توزیع شد که شامل 25 عدد ترمومتر، 5 عدد اکسی متر، 2580 عدد ماسک N95 و2500 جفت دستکش معاینه بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس ضمن قدردانی از استاندار هرمزگان به پاس همراهی و حمایت از بخش خصوصی و قدردانی ویژه از زحمات شبانه روزی کادر درمانی استان گفت: اتاق بندرعباس همیشه در مباحث اجتماعی دغدغه داشته و فعالان اقتصادی تا مهار کامل این بیماری در کنار مردم، مسوولان و کادر بهداشتی استان هرمزگان خواهند ماند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 119

به "یاری یک میلیارد و 700 میلیون تومانی فعالان مالی اتاق بندرعباس به خط مقدم مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری یک میلیارد و 700 میلیون تومانی فعالان مالی اتاق بندرعباس به خط مقدم مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید