کلینزمن: سرمربیگری تاتنهام؟ چرا که نه!

به گزارش مجله فان پی سی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان از حضورش روی نیمکت تاتنهام استقبال کرد.

کلینزمن: سرمربیگری تاتنهام؟ چرا که نه!

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلینزمن که سابقه سرمربیگری تیم های ملی فوتبال آلمان و آمریکا، بایرن مونیخ و هرتابرلین را در کارنامه اش دارد، از حضورش روی نیمکت سرمربیگری تاتنهام استقبال می نماید، این در حالی است که گفته می گردد روبرتو مارتینس سرمربی کنونی تیم ملی بلژیک هم نسبت به سرمربیگری اسپرز علاقه مند است.

کلینزمن که پس از سال 2020 دیگر راهنمایی تیمی را برعهده نداشته و خود بین سال های 1994 تا 1995 و 1997 تا 1998 برای تاتنهام بازی می کرد، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس در پاسخ به این پرسش که اگر از باشگاه تاتنهام تماس بگیرند و از شما یاری بخواهند، حاضر به رفتن به آنجا هستید؟ گفت. قطعاً، شک نکنید. دنیل لِوی شماره تلفن من را دارد و می تواند با من تماس بگیرد. تاتنهام باشگاهی است که شما همواره می توانید آن را در نظر داشته باشید.

وی اضافه کرد: من همواره با تاتنهام در تماس هستم و کار با اسپرز همواره خاص است. در دو دوره ای که برای تاتنهام بازی می کردم، بهترین دوران زندگی ام را در آنجا سپری کردم. در دنیای فوتبال، همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد. هرگز فکر نمی کردم که مربیگری تیم ملی آلمان یا آمریکا را بر عهده بگیرم، بنابراین در این حرفه باید ذهن بازی داشته باشید. شما همواره باید به چالش های جدید فکر کنید، پس سرمربیگری تاتنهام چرا که نه؟!

نشریه ایندیپندنت انگلیس اخیراً گزارش داده بود؛ مدیران باشگاه تاتنهام که پس از اخراج کردن ژوزه مورینیو در جستجو برای یافتن سرمربی جدید هستند، نسبت به بازگرداندن مائوریسیو پوچتینو به این تیم علاقه مند هستند. این مربی آرژانتینی که در اواسط فصل 21-2020 جانشین توماس توخل در پاری سن ژرمن شد، از آنجایی که اوضاع در این تیم برایش به خوبی پیش نرفته، گفته می گردد تحت شرایط درست حاضر است به تاتنهام بازگردد.

تاتنهام فصل 21-2020 را با کسب 62 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس به خاتمه برد و فصل آینده در رقابت های اروپایی حضور نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 865

به "کلینزمن: سرمربیگری تاتنهام؟ چرا که نه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینزمن: سرمربیگری تاتنهام؟ چرا که نه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید