کاپلو: رئال مادرید به امباپه نیازی ندارد، کسی را لایق تر از جورجینیو برای بردن توپ طلا نمی بینم

به گزارش مجله فان پی سی، سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید کوشش های این باشگاه برای خرید مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن را بی علت می داند.

کاپلو: رئال مادرید به امباپه نیازی ندارد، کسی را لایق تر از جورجینیو برای بردن توپ طلا نمی بینم

به گزارش خبرنگاران، فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی سابق تیم فوتبال رئال مادرید گفت و گویی با روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا انجام داده است و در بخشی از آن درباره کوشش کهکشانی ها برای خرید کیلیان امباپه هم صحبت نموده است.

کاپلو در این خصوص گفت: رئال مادرید زمان احتیاج دارد تا تیمی قدرتمند بسازد. به نظر من این تیم به دو مدافع میانی قوی احتیاج دارد. من بازی شان مقابل مایورکا را دیدم و تعجب کردم. در خط حمله این تیم مسئله ای ندارد. بدون امباپه هم این تیم در خط حمله بازیکنان به قدر کافی قوی دارد. بارسلونا اما هیچ بازیکنی را نمی تواند بخرد چون مسائل مالی بزرگی دارد اما با بازگشت طرفداران به ورزشگاه ها، شرایط عایدی این باشگاه هم بهتر و یک چرخه تازه در آن شروع می گردد.

کاپلو در ادامه به جورجینیو هافبک بازیساز تیم فوتبال چلسی اشاره نمود و او را به خاطر افتخاراتی که فصل گذشته با چلسی و تیم ملی ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2020 کسب کرد، لایق کسب توپ طلا دانست.

او درباره بازیکن سابق ناپولی که سال جاری جایزه برترین بازیکن اروپا را هم گرفت: گفت: بدون شک جورجینیو لایق بردن توپ طلا است، نه فقط به خاطر اینکه همه جام های مهم را برده است بلکه به این علت که در رقم خوردن این افتخارات برای تیم هایش نقش مهمی ایفا کرد. من فکر بازیکن دیگری را نمی بینم که به میزان او در سال 2021 برای تیمش تأثیرگذار بازی نموده باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 998

به "کاپلو: رئال مادرید به امباپه نیازی ندارد، کسی را لایق تر از جورجینیو برای بردن توپ طلا نمی بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپلو: رئال مادرید به امباپه نیازی ندارد، کسی را لایق تر از جورجینیو برای بردن توپ طلا نمی بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید