پیغام تسلیت حکیم زاده در پی درگذشت معاون آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی

به گزارش مجله فان پی سی، تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در پیامی درگذشت معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛ خانم فریده حقایی، را تسلیت گفت.

پیغام تسلیت حکیم زاده در پی درگذشت معاون آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش ابتدایی ، در پی درگذشت معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛ خانم فریده حقایی، که از همکاران دلسوز نظام تعلیم و تربیت بود، رضوان حکیم زاده در پیغامی درگذشت این همکار فرهیخته را به جامعه فرهنگی تسلیت گفت. متن این پیغام بدین توضیح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

درگذشت همکار بزرگوار، خانم فریده حقایی معاون محترم آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی موجب تالم و تاثر فراوان شد.

بی شک حضور ارزشمند این فرهنگی فرهیخته که یکی از دلسوزان آموزش و پرورش بود و پیگیری های مجدانه و روحیه دغدغه مند و تلاشگر ایشان، برای ارتقاء کیفیت یادگیری دانش آموزان محروم استان، یاد و خاطره این همکار گرامی را تا ابد زنده نگاه خواهد داشت.

اینجانب این ضایعه تاسف بار را به خانواده محترم آن مرحومه و کلیه همکاران و فرهنگیان در آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تسلیت عرض می نمایم و از بارگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) را برای آن عزیز سفر نموده و برای کلیه بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 455

به "پیغام تسلیت حکیم زاده در پی درگذشت معاون آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت حکیم زاده در پی درگذشت معاون آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید