وعده افتتاح 13400 مسکن مهر در پردیس

به گزارش مجله فان پی سی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فعالیت های عمرانی شرکت عمران پردیس یک کار جهادی است، گفت: 13400 واحد مسکن مهر این شهر به زودی افتتاح می گردد.

وعده افتتاح 13400 مسکن مهر در پردیس

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، احمد اصغری مهرآبادی در بازدید از پروژه های مسکن مهر با بیان این که فعالیت های عمرانی در حال اجرا در پردیس یک کار جهادی است، اظهار کرد: در بازدید از پروژه های پردیس روحیه گرفتم؛ هیچکدام از اقداماتی که اینجا انجام می گردد، ظاهرسازی نیست؛ بلکه واقعیت است.

وی با یادآوری این که از زمان حضور راهنمایی به عنوان مدیرعامل شرکت عمران پردیس، پروژه های این شهر جدید فعال شده و نشاط کاری در این زمینه ایجاد شده است، اضافه کرد: سرعت تکمیل پروژه های مسکن مهر و تکمیل زیرساخت های آن ها در پردیس را مناسب است.

وی با اعلام این که واحد های مسکن مهر پردیس به استثنای واحد هایی که ساخت آن ها به تازگی آغاز شده، تا انتها امسال تکمیل و افتتاح می شوند، گفت: به زودی 13 هزار و 400 واحدمسکن مهر این شهر افتتاح می گردد. تحویل این واحد ها به مردم از هفته آینده آغاز می گردد، البته برای گره گشایی از کار مردم، منتظر آیین افتتاح رسمی نیز نخواهیم ماند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اظهار کرد: 10 هزار واحد مسکن مهر دیگر تا انتها آبان ماه امسال افتتاح می گردد و واحد های به جامانده نیز تا دهه فجر تکمیل خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 223

به "وعده افتتاح 13400 مسکن مهر در پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده افتتاح 13400 مسکن مهر در پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید