نظر محسن هاشمی درباره پست جدید مناف هاشمی و بخشش عوارض ورود به طرح ترافیک

به گزارش مجله فان پی سی، رئیس شورای شهر تهران اعلام نمود: تردد در محدوده طرح ترافیک بدون پرداخت عوارض قانونی نیست و این موضوع باید در شورای شهر به تصویب می رسید.

نظر محسن هاشمی درباره پست جدید مناف هاشمی و بخشش عوارض ورود به طرح ترافیک

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محسن هاشمی در حاشیه دویست و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت گفت: معتقدم که زمانی که در ستاد کرونا موضوع لغو طرح ترافیک مطرح بود، شهردار تهران باید لایحه دو فوریتی درباره این مسأله به شورای شهر ارسال می کرد.

وی اضافه نمود: پرداخت عوارض طرح ترافیک فرایند قانونی است و برای احترام به تصمیمات شورا این موضوع باید به اعضای شورای شهر ارائه می شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید سریع تر اقداماتی انجام دهد تا پرداخت نکردن عوارض توسط شهروندان قانونی باشد و باید توجه داشت هدف ما دریافت عوارض نیست بلکه بحث اجازه مطرح است.

هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه انتصاب سیدمناف هاشمی به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران حاشیه ساز است و چرا این اقدام اجرا شده، گفت: من حاشیه ای در این مورد نمی بینم.

وی در انتها به جلسه امروز شورای شهر اشاره نمود و گفت: جلسه شورا به فعالیت عادی خود بازگشت و جلسات قبلی تنها مباحث مرتبط با کرونا مطرح بود امروز از 9 دستور جلسه 8 مورد به بحث و تصمیماتی نیز گرفته شد.

هاشمی اعلام کرد: علاوه بر اینکه چندین طرح یک فوریتی مطرح و به تصویب رسید تعدادی نماینده نیز برای ستادهای مختلف از جمله ستاد مدیریت جمعیت تهران و مسائل مرتبط با خانواده انتخاب شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 165

به "نظر محسن هاشمی درباره پست جدید مناف هاشمی و بخشش عوارض ورود به طرح ترافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر محسن هاشمی درباره پست جدید مناف هاشمی و بخشش عوارض ورود به طرح ترافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید