نتایج جشنواره مجازی فیلم کوتاه و عکس نفت اعلام شد

به گزارش مجله فان پی سی، نتایج جشنواره مجازی فیلم کوتاه و عکس نفت در بخش های مختلف معین و اعلام شد.

نتایج جشنواره مجازی فیلم کوتاه و عکس نفت اعلام شد

به گزارش شانا، جشنواره مجازی فیلم کوتاه و عکس نفت با هدف ایجاد فرصت برای روابط عمومی ها، ایجاد انگیزه در پدیدآورندگان و زمینه سازی برای بهبود آثار آینده در حوزه فرهنگ و صنعت برگزار شد که بر مبنای نتایج داوری، مجموعه آثار داستانی، مستند، مستند داستانی و کلیپ در یک گروه ارزیابی شدند و رتبه نخست در این مجموعه آثار به دلیل ارائه نوین، یکدست، حفظ و تداوم ژانر به کلیپ بابای من یک قهرمانه تولید منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر تعلق گرفت؛ رتبه دوم به دلیل ارائه تصویری لطیف و فرمی جدید در روایت به مستند نیمه بلند جوانه هیزم شرکت مهندسی و ساختمان گاز و رتبه سوم به مستند حفظ جنگل های بیشه بلاژ تولید شرکت گاز گیلان اختصاص یافت.

رتبه نخست بخش انیمیشن به دلیل تولید محتوای جذاب، استفاده از لهجه بومی و سادگی در ساختار به انیمیشن آقای خط تولید شرکت گاز کرمان تعلق گرفت. رتبه دوم به دلیل رعایت اصول سرگرمی سازی و تولید اورجینال به مجموعه ماجراهای آقای انصافی و اسرافی تولید شرکت گاز استان تهران و انتها رتبه سوم انیمیشن به دلیل دوبله مناسب و توجه به فرهنگ بومی به مجموعه آقای ایمنی با دوبله ترکی تولید مرکز زنجان اختصاص یافت.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی به دلیل تولید موشن گرافی های مناسب، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برای تولید مستند خط بان و نیز شرکت گاز استان بوشهر به دلیل کثرت محصولات با حفظ انسجام حرفه ای آثار، قدردانی شدند.

بر اساس نتایج داوری ، عکس های ارسالی بیشتر جنبه خبری و اطلاع رسانی داشته و فقر نگاه هنری مشهود بوده است. با این حال جایزه دوم بهترین عکس به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و جایزه سوم به مجموعه عکس های شرکت گاز استان گیلان اهدا شده است. بر این اساس هیئت داوران هیچ عکسی را شایسته عنوان نخست و بهترین عکس تشخیص نداد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 688

به "نتایج جشنواره مجازی فیلم کوتاه و عکس نفت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج جشنواره مجازی فیلم کوتاه و عکس نفت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید