مومنی: فردا تکلیف زمین تمرین استقلال تعیین می گردد

به گزارش مجله فان پی سی، تهران (پانا) - عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید فردا (پنج شنبه) تکلیف زمین آبی پوشان مرکز تعیین خواهد شد.

مومنی: فردا تکلیف زمین تمرین استقلال تعیین می گردد

به گزارش ایسنا، محمدمومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره مشکل زمین تمرین آبی پوشان مرکز اظهار کرد: مشکل زمین تمرین تیم استقلال تا فردا حل می گردد. اینکه دقیقا چه اتفاقاتی برای مجموعه ورزشی صنایع دفاع اتفاق افتاده است، من در جریان جزئیتاش نیستم. تا روز آینده قرار است مذاکراتمان با یک مجموعه ورزشی دیگر که دسترسی خوبی هم برای تیم دارد، نهایی گردد تا این مشکل هم رفع گردد. ما صحبت های لازم را انجام دادیم و منتظر پاسخ مدیران آن مجموعه هستیم.

مومنی اضافه نمود: ما باید برای باشگاه خیلی کار کنیم تا همه هماهنگی های لازم صورت بگیرد. باید همه چیز در استقلال سرجای خودش قرار بگیرد. آقای آجرلو راه سختی در پیش دارند تا استقلال به نقطه آرامش برسد. یک روزه نمی گردد راه چندین سال را طی کرد. مسائل استقلال خیلی زیاد است و به این سادگی قابل حل نیست. نگاه ما این است که به استقلال یک نگاه حرفه ای داشته باشیم. کادر مدیریت از ساعت 6 صبح تا 8 شب کار می نماید تا بتواند به امور رسیدگی کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: من نمی گوییم مدیران قبلی کار نکردند اما اگر این کار جهادی را انجام می دادند، امروز باشگاه استقلال نیازمند این همه پیگیری نبود. ما در مورد کوچک ترین مسائل هم باید پیگیری های لازم را انجام دهیم تا کادرهای بعدی بتوانند مدیریت ورزشی انجام دهند. ما الان هم حاشیه ها را داریم مدیریت می کنیم و از طرفداران می خواهم صبر نمایند تا انتظارات برآورده گردد.

او در پاسخ به این سوال که شاکله تیم و در پاسخ به این سوال که بازیکنان مد نظر فرهاد مجیدی چه زمانی جذب خواهند شد؟ تاکید نمود: این مساله مربوط به کادر فنی و آقای مجیدی است و ما هم نیازهای کادر فنی را برآورده می کنیم. ما سابقه بازیکن را قطعا آنالیز می کنیم اما در تایید یا رد بازیکنان نظری نمی دهیم. احتمالا تا هفته آینده تکلیف بازیکنان مد نظر سرمربی معین خواهد شد و امیدوارم تا هفته آینده تیم بسته گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1014

به "مومنی: فردا تکلیف زمین تمرین استقلال تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مومنی: فردا تکلیف زمین تمرین استقلال تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید