مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا

به گزارش مجله فان پی سی، آدرس مرکز خرید ویتوریو امانوئل دوم: Piazza del Duomo, 20123 Milano MI, Italy

مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا

با ورود به مرکز خرید لاس آرناس زرق و برق فروشگاه ها با تزیینات فوق العاده زیبا اولین صحنه ای است که نظرتان را جلب نموده و شما را برای ادامه خرید تشویق می نماید. بیش از 60 فروشگاه شامل انواع پوشاک، کفش، لوازم آرایش و چندین رستوران شیک مجموعه لاس آرناس را تشکیل می دهند. (تور اسپانیا)

یکی از این مراکز خرید لوکس لافایته نام دارد. مرکز خریدی با 70.0000 مترمربع که بیش از 3500 فروشگاه در آن فعالیت می نمایند. بیشتر پاریسی ها لافایته را محل تجمع معتبرترین برندهای بین المللی و فرانسوی می دانند. البته علاوه بر برندهای لوکس و البته گران قیمت، بخشی از این مرکز خرید به اجناس با برندهای کمتر شناخته شده با قیمت های نسبتا مناسب اختصاص داده شده است.

را بدون گشت وگذار در مراکز خرید باشکوهش نمی توان تصور کرد. مراکز خریدی که هر کدام بهترین برندهای دنیا را در خود جای داده و به نوعی نماد قاره سرسبز اروپا به شمار می آیند. مراکز خرید اروپا با معماری های سلطنتی که دارند نه فقط به عنوان مکانی برای عاشقان خرید بلکه در لیست جاذبه های گردشگری اروپا نیز قرار گرفته اند. قدم زدن در میان فروشگاه هایی که معتبرترین برندهای دنیا را در خود دارند حسی شبیه به شاهزادگان اروپایی را برای گردشگران تداعی می نماید.

منبع مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا

انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1023

به "مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید