مقاله: جاذبه های گردشگری در آبشار نیاگارا کانادا

به گزارش مجله فان پی سی، آبشارها شامل سه قسمت مختلف است: چشمگیرترین بخش آن آبشارهای مقعر هورسشو است که 640 متر در امتداد ساحل کانادا تا ساحل آمریکا کشیده شده است. آبشارهای آمریکا که تقریبا 330 متر عرض دارد در امتداد شهر نیویورک قرار دارد اما بهترین منظره آن در سمت کانادایی قرار دارد. بخش سوم آبشار که به آبشارهای برایدال ویل معروف است، بین این دو قسمت قرار دارد.

مقاله: جاذبه های گردشگری در آبشار نیاگارا کانادا

در طرف کانادایی، بالای آبشار یک مسیر پیاده روی تا امتداد لبه تنگه وجود دارد که دارای مناظر چشمگیر و زیبایی است و در طول شب آبشارها با رنگ های مختلف نورپردازی می شوند.

سفر به پشت آبشارها به شما امکان تماشای منظره خیره کننده آبشار از پایگاه هورس شو را می دهد. در این گردش، از مرکز استقبال و خوشامدگویی تیبل راک، آسانسوری شما را 45 متر پایین به ورودی تونل هایی می بر که درگاه هاس ورودی به پشت آبشارها هستند و در نزدیکی لبه پایینی آبشار سکویی برای تماشای منظره وجود دارد.

این منطقه که در امتداد بزرگراه نیاگارا قرار دارد محل اسکان بیش از 2000 پروانه آزاد و رها است. گلخانه ای شیشه ای با آبشارها و گیاهان گرمسیری که بیش از 40 گونه پروانه زیبا را در خود جای داده است. این جاذبه در تمامی طول سال باز است و این مکان را به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در ماه های زمستانی تبدیل کرده است.

منبع مقاله: جاذبه های گردشگری در آبشار نیاگارا کانادا

انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1044

به "مقاله: جاذبه های گردشگری در آبشار نیاگارا کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جاذبه های گردشگری در آبشار نیاگارا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید