مشاور امور راهبردی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منصوب شد

به گزارش مجله فان پی سی، تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش با صدور ابلاغی مشاور خود در امور راهبردی سازمان، به ویژه در قلمرو آموزش های فنی و حرفه ای، کاردانش، کار و فناوری و کار آفرینی را منصوب کرد.

مشاور امور راهبردی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منصوب شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان در ابلاغی آقای مالک مختاری را به عنوان مشاور امور راهبردی منصوب کرد.

حسن ملکی در این ابلاغ مطالعه و ارائه الگوهای مناسب، با توجه به واقعیت ها و با هدف نیل به منویات رهبر فرزانه، اسناد تحولی و سیاست های آموزش و پرورش؛ ارائه پیشنهادهای برنامه ای و فازبندی شده در طول وعرض سازمان باهدف سازمانی متعالی و یادگیرنده؛ تمرکز ویژه به رویکردهای اثربخش در آموزش های فنی و حرفه ای، مهارتی، کار دانش، کار و فناوری و کار آفرینی؛ ارتباط موثر با مراکز و شوراها در خارج یا داخل سازمان جهت هماهنگی وهم افزایی بهتر؛ عضویت در شوراها و کمیته ها بنا به تشخیص ریاست سازمان و یا ایشان را مورد تاکید قرار داده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 449

به "مشاور امور راهبردی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور امور راهبردی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید