مسکو تحریم های اتحادیه اروپا را غیرقانونی خواند

به گزارش مجله فان پی سی، تهران (پانا)-نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا امروز (شنبه) گفت مسکو به تحریم های اتحادیه اروپا بابت پرونده ناوالنی پاسخ می دهد و اعلام می نماید، این اقدامات ممکن است بر روابط دوجانبه با آلمان و فرانسه تاثیر بگذارد.

مسکو تحریم های اتحادیه اروپا را غیرقانونی خواند

با ما سفر کنید و با تور تابستان 1400 اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر چیژوف، نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا گفت: بی شک، این تحریم ها واکنشی از سوی مسکو به همراه دارد. از آنجا که این تحریم ها علیه افراد است، ما نیز دست به اقدام متقابل می زنیم. این منطقی است که اقدامات متقابل ممکن است بر روابط دوجانبه مسکو با برلین و پاریس اثر بگذارد چون هیچکدام از این کشورها دست داشتن در این اقدام را رد ننموده اند.

نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا همچنین به این نکته اشاره نمود که مسکو این محدودیت های جدید را غیرقانونی، یکجانبه و همانند محدودیت های قبلی می داند و تاکید نمود، شورای امنیت سازمان ملل تنها نهادی است که می تواند مسئول وضع تحریم ها باشد.

چیژوف ادامه داد، کشورهای عضو که چنین تحریم هایی را مطرح نموده اند شواهدی درباره دست داشتن روسیه در پرونده الکسی ناوالنی، مخالف کرملین ندارند و حتی شواهد خود را به متحدانشان هم ارائه ننموده اند.

وی اضافه نمود: توجیه این تحریم ها چه سیاسی و چه حقوقی بسیار ضعیف هستند و از دیدگاه و نقطه نظر اخلاقی هم غیرقابل قبول. این تحریم ها، نگرانی های ما را درباره این مساله تایید می نماید که روابط بین روسیه و اتحادیه اروپا دارد به پایین ترین حد خود می رسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 437

به "مسکو تحریم های اتحادیه اروپا را غیرقانونی خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو تحریم های اتحادیه اروپا را غیرقانونی خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید