مراجعه 5400 نفر در شبانه روز گذشته به مراکز درمانی تهران، 470 نفر کرونا داشتند

به گزارش مجله فان پی سی، علیرضا زالی از مراجعه 5400 نفر در شبانه روز گذشته به بخش های سرپایی مراکز بهداشتی و درمانی تهران اطلاع داد. از این مراجعان 470 نفر با تشخیص کرونا احتیاج به بستری در بخش های بیمارستانی داشتند.

مراجعه 5400 نفر در شبانه روز گذشته به مراکز درمانی تهران، 470 نفر کرونا داشتند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از مراجعه 5400 نفر در شبانه روز گذشته به بخش های سرپایی مراکز بهداشتی و درمانی تهران اطلاع داد.

به گفته زالی از این مراجعان 470 نفر با تشخیص کرونا احتیاج به بستری در بخش های بیمارستانی داشتند که 123 نفر آنان در بخش های ویژه بستری شدند.

وی با ذکر این مطلب که 420 نفر از بیماران بستری در روز گذشته از بیمارستان های تهران ترخیص شدند، یادآور شد: تا حدودی توازن بین ترخیص و پذیرش بیماران جدید برقرار شده است و امیدواریم که در روزهای آینده نیز شاهد این توازن باشیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به راه اندازی پویش نذر سلامتی با هدف تهیه ماسک و اقلام بهداشتی برای احتیاجمندان و تامین تجهیزات بیمارستانی برای درمان بیماران کرونایی، از شهروندان تهرانی دعوت کرد تا با حرکتی مومنانه و ایثارگرانه با اهدای نذورات خود در این پویش مشارکت نمایند.

به گفته زالی همشهریان تهرانی برای اهدای نذورات خود می توانند به وسیله کد #700*733* اقدام نمایند که بخشی از این نذورات صرف تهیه اقلام حفاظتی و ماسک برای احتیاجمندان و اقشار محروم و بخش دیگری نیز صرف تامین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برای درمان بیماران کرونایی می گردد.

تمدید دورکاری کارمندان در هفته دوم شهریورماه

وی از تمدید دورکاری کارمندان در هفته دوم شهریورماه اطلاع داد و گفت: با توجه به مطالعات انجام شده استفاده مستمر از ماسک و همچنین کاهش ظرفیت کارکنان و دورکاری، دو عامل مهمی بوده است که در هفته های اخیر باعث کاهش آمار بستری بیماران و همچنین کاهش ترافیک حمل و نقل عمومی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 364

به "مراجعه 5400 نفر در شبانه روز گذشته به مراکز درمانی تهران، 470 نفر کرونا داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراجعه 5400 نفر در شبانه روز گذشته به مراکز درمانی تهران، 470 نفر کرونا داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید