متوفیان کرونایی در تبریز یک و نیم برابر بیش تر از متوفیان عادی

به گزارش مجله فان پی سی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: در حال حاضر شمار متوفیان کرونایی یک و نیم برابر بیش از متوفیان عادی است.

متوفیان کرونایی در تبریز یک و نیم برابر بیش تر از متوفیان عادی

ایرج شهین باهر در بازدید از غسالخانه متوفیان کرونایی در وادی رحمت، اظهار کرد: زمانی که خانواده ها از رویارویی با عزیزان فوت شده خود ترس دارند، همکاران ما در آرامستان ها با فرد متوفی درگیر هستند.

وی اضافه کرد: در این ایام که شیوع این ویروس شدت گرفته است، همان کارکنان روزهای آغازین شیوع کرونا، بدون این که نیرویی اضافه کرده شود، همچنان مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به افزایش حجم کاری فعالان در غسالخانه آرامستان وادی رحمت، تاکید کرد: علی رغم این که تعداد فوتی های ناشی از کرونا از فوتی های عادی پیشی گرفته و نزدیک به یک و نیم برابر شده، این عزیزان از صبح تا شب در حال خدمت رسانی هستند و جا دارد از تلاش و مجاهدت آن ها تقدیر و تشکر کنیم.

شهین باهر اضافه کرد: اعضای شورای شهر تبریز نیز لازم دیدند که در بازدیدی از فرایند تغسیل و دفن متوفیان از تلاش های این عزیزان قدردانی کرده و تمهیداتی برای تشویق این عزیزان در نظر بگیرند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اظهار امیدواری کرد: امیدوارم که به زودی شاهد ریشه کنی این بیماری و کاهش فشار و استرس روحی و جسمی بر روی تمام شهفرایندان به خصوص کارکنان بخش تغسیل آرامستان ها شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 456

به "متوفیان کرونایی در تبریز یک و نیم برابر بیش تر از متوفیان عادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متوفیان کرونایی در تبریز یک و نیم برابر بیش تر از متوفیان عادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید