لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس - ذوب؛ بدون باخت، بدون برد، نبردی برای خاتمه طلسم ها!

به گزارش مجله فان پی سی، تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن ملاقات معوقه خود از هفته ششم لیگ برتر را امروز در استادیوم آزادی برگزار خواهند کرد.

لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس - ذوب؛ بدون باخت، بدون برد، نبردی برای خاتمه طلسم ها!

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از هفته ششم لیگ برتر فوتبال، انتها پس از دو بار تعویق، امروز (پنجشنبه) برگزار می گردد تا در آشفته بازار برنامه ریزی سازمان لیگ، پرونده هفته ششم بسته گردد.

پرسپولیسی ها که هنوز نسبت به لغو بازی با ذوب آهن پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا معترض هستند، در حالی به مصاف حریف اصفهانی خود خواهند رفت که برای عقب نماندن از جمع مدعیان احتیاج مبرم به سه امتیاز این مسابقه دارند.

شاگردان گل محمدی که تنها تیم بدون شکست لیگ هستند، با تنها یک گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را هم در اختیار دارند اما مهاجمان این تیم پیروز به گلزنی در پنج هفته گذشته نشده اند و تمام پنج گل پرسپولیس را مدافعان و هافبک های این تیم به ثمر رسانده اند.

در سوی مقابل اما ذوبی ها هنوز توفیقی برای کسب پیروزی در لیگ برتر نداشتند. رحمان رضایی که تیمش به تازگی از بحران کرونا رهایی پیدا نموده، با پنج تساوی و دو باخت، در رده پانزدهم جدول واقع شده است و در این بازی به مصاف تیمی می رود که پس از ناکامی در کسب قهرمانی آسیا و توقف در باتلاق استادیوم وطنی مقابل نساجی، انگیزه فراوانی دارد.

بیانیه تند باشگاه ذوب آهن علیه سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس و خاص خواندن این تیم از سوی باشگاه اصفهانی حاشیه های زیادی را در چند روز گذشته به وجود آورده و حتی ملاقات دو تیم را تحت شعاع قرار داده، اما رضایی و تیمش امیدوارند پس از دو تساوی متوالی مقابل استقلال و گل گهر، این بار سومین تیم مدعی را نیز متوقف کند و حداقل دست پُر تهران را ترک کند.

این ملاقات از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در استادیوم آزادی با قضاوت بیژن حیدری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 591

به "لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس - ذوب؛ بدون باخت، بدون برد، نبردی برای خاتمه طلسم ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس - ذوب؛ بدون باخت، بدون برد، نبردی برای خاتمه طلسم ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید