لالیگا، ویارئال به سهمیه رقابت های اروپایی نزدیک شد

به گزارش مجله فان پی سی، تیم فوتبال ویارئال در هفته بیست و هفتم لالیگا پیروز شد میزبان خود تیم ایبار را شکست دهد و فاصله اش با سهمیه رقابت های اروپایی را کاهش دهد.

لالیگا، ویارئال به سهمیه رقابت های اروپایی نزدیک شد

با ما سفر کنید و با تور لحظه اخرى اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های سومین شب از هفته بیست و هفتم لالیگا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال ویارئال پیروز شد میزبانش تیم ایبار را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

موی گومس در دقیقه یک، کارلوس باکا در دقیقه 34 و آلفونسو پدراسا در دقیقه 87 گل های ویارئالی که در دقیقه 80 بازی با اخراج اتینه کاپوئه 10 نفره شد را به ثمر رساندند. سرخی انریچ هم در دقیقه 55 تنها گل تیم ایبار را زد. با این نتیجه زیردریایی زرد نهمین پیروزی فصلش را کسب کرد و با 40 امتیاز صندلی خود در رده هفتم جدول را استحکام بخشید تا شانس خود را برای کسب سهمیه رقابت های اروپایی فصل آینده افزایش دهد.

تیم ایبار هم که برای سیزدهمین بار در این فصل شکست خورد، 22 امتیازی ماند تا همچنان در رده نوزدهم جدول قرار داشته باشد و جزو کاندیداهای اصلی سقوط به دسته دوم باشد.

در آخرین بازی از شب سوم هفته بیست و هفتم لالیگای اسپانیا، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران سویا میزبان رئال بتیس خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 730

به "لالیگا، ویارئال به سهمیه رقابت های اروپایی نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، ویارئال به سهمیه رقابت های اروپایی نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید