قسمت پنجم سریال قورباغه؛ در انتظار غافلگیری جدید

به گزارش مجله فان پی سی، اگر شما هم جزو دنبال کنندگان پر و پاقرص سریال قورباغه هستید، بدون شک امروز دوشنبه منتظر پخش و تماشای قسمت پنجم سریال قورباغه هستید. چرا که در دقایق پایانی قسمت چهارم، اتفاقی رقم خورد که بیننده را برای تماشای قسمت بعدی مشتاق می کرد.

قسمت پنجم سریال قورباغه؛ در انتظار غافلگیری جدید

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران| سریال قورباغه که امروز قسمت پنجم آن پخش می گردد، ابتدا با اسم کارگردانش هومن سیدی و بازیگرانش همچون نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولت شاهی، نوید پورفرج، فرشته حسینی و تنی چند دیگر بر سر زبان ها انداخت. در جنجال کشمکش های اجازه پخش و توقیف بینندگان مشتاق شدند که هرچه زودتر قورباغه را تماشا نمایند. اشتیاقی که بعد از پخش چهار قسمت و رسیدن به قسمت پنج همچنان برای بسیاری از مخاطبان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگاران؛ قسمت ابتدایی سریال قورباغه توانست رکورد تماشای آنلاین را در 24 ساعت اول بشکند. قسمت های دوم و سوم سریال قورباغه هر کدام داستانی متفاوت در عین حال پیوسته به هم داشتند و قسمت چهارم سریال قورباغه هم بیشتر در شهر رشت می گذشت و حال و هوایی متفاوت با قسمت های قبل داشت.

پلتفرم نماوا سریال قورباغه را با داستان عجیبی که دارد و برای گروه سنی +18 سال فراوری شده، جزو پربیننده ترین برنامه هایش معرفی نموده است.

مخاطبان ناراضی سریال قورباغه

در سوی دیگر مخاطبانی هستند که اصلا از فیلم نامه، فضا و حتی بازی بازیگران سریال راضی نیستند و امیدوارند که در قسمت های بعدی قورباغه ضعف هایش جبران گردد و داستان حداقل کمی با عقل جور در بیاید.

کارگردانی قورباغه حرفی برای گفتن دارد

به گزارش خبرنگاران؛ آنچه در سریال قورباغه چشمگیر و درخشان است، شیوه جدید کارگردانی و تصویربرداری است که در قسمت چهارم پررنگ تر هم می گردد. نقطه قوتی که مخالفان هم به آن امید بسته اند تا ضعف های داستان را جبران کند. البته اگر ضعفی وجود داشته باشد.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیومنبع: فرادید
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 561

به "قسمت پنجم سریال قورباغه؛ در انتظار غافلگیری جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت پنجم سریال قورباغه؛ در انتظار غافلگیری جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید