فرودگاه فرانکفورت برای ارسال میلیاردها واکسن کرونا آماده می شود

به گزارش مجله فان پی سی، واکسن های تولید شده برای مبارزه با ویروس کرونا به نگهداری در دمای بسیار پایین (منفی 60 تا 70 درجه سانتیگراد) نیاز دارند.

فرودگاه فرانکفورت برای ارسال میلیاردها واکسن کرونا آماده می شود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

فرودگاه بین المللی فرانکفورت با وجود کاهش پروازهای مسافربری، اکنون برای ارسال محموله های واکسن کووید-19 به سراسر جهان آماده می شود.

به گزارش ایسنا، کارشناسان بخش صادرات داروییِ آلمان می گویند که این فرودگاه از همین حالا به مصاف این چالش بی سابقه رفته است.

کارکنان انبار داروی فرودگاه بین المللی فرانکفورت، جایی که همین حالا هر روز صدها تن دارو را در دمای پایین نگهداری و آماده پرواز می کند، می گویند نگرانی از اجرای درست و دقیق ماموریت جدید پیشاپیش آن ها را درگیر کرده است. با این حال مدیر حمل و نقل (کارگو) شرکت لوفتهانزا معتقد است که فرایند و برنامه ریزی اجرای این عملیات برای آینده نزدیک، تا به امروز دقیق بوده است.

واکسن های تولید شده برای مبارزه با ویروس کرونا به نگهداری در دمای بسیار پایین (منفی 60 تا 70 درجه سانتیگراد) نیاز دارند.

مقام های هوانوردی آلمان می گویند که صادرات واکسن کووید-19 دست کم تا خاتمه سال 2021، فرودگاه فرانکفورت را درگیر خواهد کرد.

به گزارش یورونیوز، تا به امروز چند مرکز تحقیقاتی در آلمان، بریتانیا، چین، روسیه و ایالات متحده اعلام کرده اند که پیروز به تولید واکسن کووید-19 کارآمد و کم خطر شده اند. با توجه به همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان، ریشه کن کردن این پاندمی به واکسیناسیون جهانی نیاز دارد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 519

به "فرودگاه فرانکفورت برای ارسال میلیاردها واکسن کرونا آماده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه فرانکفورت برای ارسال میلیاردها واکسن کرونا آماده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید