ضرب الاجل 24 ساعته به اپراتور های تلفن همراه،قیمت بسته های اینترنت را برگردانید

به گزارش مجله فان پی سی، تابش از شرکت های ارتباطات سیار خواست تا ظرف 24 ساعت، قیمت بسته های اینترنت را مطابق روال قبل از تاریخ 13 تیر اجرا نمایند.

ضرب الاجل 24 ساعته به اپراتور های تلفن همراه،قیمت بسته های اینترنت را برگردانید

عباس تابش معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان طی نامه ای به مدیران عامل شرکت های ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنان خواست تا ظرف 24 ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترنت را مطابق روال قبل از تاریخ 99،4،13 اجرا نمایند.

سازمان حمایت مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان؛ پیرو جلسات برگزار شده و مذاکرات تلفنی با مدیران عامل شرکت های اپراتور تلفن همراه، در طی هفته گذشته در مورد تغییر روش فروش، حذف بعضی از بسته ها و عدم هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان دستگاه حاکمیتی ناظر (بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات الزامی است)، طی نامه ای از آنان خواست تا ظرف مدت 24 ساعت، نسبت به اصلاح نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترنت مطابق روال قبل از تاریخ 99،4،13 اقدام و به وسیله خبرگزاری ها و جراید کثیرالانتشار نسبت به اطلاع رسانی به مشترکین اقدام نمایند.

تابش به شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی هشدار داده است که در صورت عدم رعایت ضوابط موجود، موضوع در چارچوب قانون تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

،باگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 294

به "ضرب الاجل 24 ساعته به اپراتور های تلفن همراه،قیمت بسته های اینترنت را برگردانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل 24 ساعته به اپراتور های تلفن همراه،قیمت بسته های اینترنت را برگردانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید