شناسایی کرونایی ها در ابوظبی با اسکنرهای چهره

به گزارش مجله فان پی سی، ابوظبی استفاده از اسکنرهای چهره برای شناسایی مبتلایان به کووید 19 در فروشگاههای عظیم و فرودگاهها را شروع کرد.

شناسایی کرونایی ها در ابوظبی با اسکنرهای چهره

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

آزمایشی که با استفاده از 20 هزار نفر انجام گرفته بود، کارآمدی بالای این فناوری را نشان داد. این فناوری با اندازه گیری موجهای الکترومغناطیسی که در هنگام وجود ذرات آر ان ای ویروس در بدن تغییر می نمایند، می تواند موارد ابتلا را شناسایی کند. نتایج آزمایشها حساسیت 93.5 درصدی این فناوری را نشان داده که منعکس نماینده دقت بالا در شناسایی موارد ابتلاست.

سیستم اسکن EDE در فروشگاههای عظیم در راستای آزمایش در بعضی مناطق مسکونی و در مبادی ورودی زمینی و هوایی به منظور ارتقای تدابیر احتیاطی و محدود کردن انتشار کووید 19 با ایجاد مناطق امن، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این اسکنر توسط موسسه تحقیقاتی EDE در ابوظبی که واحدی از شرکت اینترنشنال هولدینگ است، ساخته شده است.

امارات متحده عربی یکی از بالاترین نرخهای واکسیناسیون کرونا را دارد اما آمار روزانه ابتلای جدید از مارس در حدود دو هزار مورد مانده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، سازمان مدیریت فاجعه و بحران اضطراری ملی امارات متحده عربی روز یکشنبه اعلام نمود بیش از یک سوم موارد ابتلا در این کشور از نوعی هستند که نخستین بار در هند شناسایی شد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 869

به "شناسایی کرونایی ها در ابوظبی با اسکنرهای چهره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی کرونایی ها در ابوظبی با اسکنرهای چهره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید