رئیس کمیته بین المللی المپیک: 3 هفته دیگر تکلیف مسابقات انتخابی المپیک تعیین می گردد

به گزارش مجله فان پی سی، توماس باخ خاطرنشان کرد تا 3 هفته دیگر تکلیف برگزاری ادامه مسابقات کسب سهمیه المپیک و تاریخ دقیق المپیک تعیین می گردد.

رئیس کمیته بین المللی المپیک: 3 هفته دیگر تکلیف مسابقات انتخابی المپیک تعیین می گردد

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) صبح امروز (آدینه) با برگزاری ویدئو کنفرانس با کمیته های ملی المپیک کشورهای مختلف، به تشریح شرایط بازی های توکیو2020 پس از تصمیم به تعلیق این بازی ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پرداخت.

پیمان فخری، رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی ایران که به نمایندگی از کمیته ملی المپیک ایران صبح امروز در این ویدئو کنفرانس حضور داشت در مورد بحث های مطرح شده در این نشست تصویری گفت: اولین و مهم ترین بحث مطرح شده در مورد سهمیه ها بود که باخ گفت کلیه سهمیه های کسب شده توسط کشورها تا این تاریخ توسط IOC به قوت خود باقی و برنامه ریزی جهت برپایی رویدادهایی مربوط به باقی سهمیه ها تا سه هفته آینده توسط کارگروهی از کمیته بین المللی المپیک با فدراسیون های جهانی هر رشته تدوین و ارسال می گردد.

او اضافه کرد: بحث بعدی تاریخ برگزاری بازی های المپیک در سال 2021 (نام این بازی ها همچنان المپیک توکیو 2020 خواهد بود) توسط کارگروهی دیگر بود که تا سه هفته آینده معین خواهد شد.

فخری در ادامه گفت: رصد مسابقات جهانی، لیگ های حرفه ای و رویدادهای قاره ای سال آینده هم مورد ارزیابی این کارگروه خواهد بود که نسبت به تغییر تاریخ، لغو بعضی مسابقات بین المللی با فدراسیون های جهانی نیز ارتباط خواهند گرفت و سپس نسبت به مشخص بهترین تاریخ برای برگزاری بازی ها اقدام خواهد شد. کلیه برنامه های المپیک سولیداریتی که جهت بازی های 2020 طراحی و اعلام شده بود تا زمان برپایی بازی ها یعنی 2021 ادامه خواهد داشت که شامل پرداخت حقوق قهرمانان و دیگر برنامه هاست.

او در سرانجام گفت: کلیه هزینه های انجام شده توسط کشورها به قوت خود باقی و تضمین می گردد. همچنین تمام سر رسیدهای پرداخت تا اطلاع ثانوی تعلیق است بنابراین رزرو هتل ها، بلیت ها و قراردادهای فی مابین خطوط هواپیمایی و همچنین هزینه های پرداختی برای سال آینده لحاظ خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 89

به "رئیس کمیته بین المللی المپیک: 3 هفته دیگر تکلیف مسابقات انتخابی المپیک تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته بین المللی المپیک: 3 هفته دیگر تکلیف مسابقات انتخابی المپیک تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید