درخواست احمد توکلی برای توقف معاملات سهام مالکان و سهامداران شیرین عسل

به گزارش مجله فان پی سی، رئیس دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به دادستان تهران، توقف معاملات سهام مالکان و سهامداران اصلی شرکت های زیرمجموعه شیرین عسل را خواهان شد.

درخواست احمد توکلی برای توقف معاملات سهام مالکان و سهامداران شیرین عسل

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، احمد توکلی، رئیس هیات مدیره سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به دادستان تهران، خواهان توقف معاملات سهام مالکان و سهامداران اصلی شرکت های زیرمجموعه شیرین عسل شد.

توکلی در ادامه نامه خود همچنین خواست تا افزایش سرمایه های این شرکت ها تا معین تکلیف نهایی واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان ممنوع گردد.

رئیس هیات مدیره سازمان دیده بان شفافیت و عدالت این نامه را به القاصی مهر، دادستان تهران و در حمایت از حقوق سهامداران جزء شرکت کشت و صنعت مغان ارسال نموده است.

توکلی پیش از این نامه ای به شماره 399-199-د مورخ 1399/05/05 به رییس قوه قضاییه ارسال نموده بود و در آن علیه یونس ژائله، خریدار شرکت کشت و صنعت مغان و مسئولان دولتی که ترتیب دهنده فروش سهام این شرکت بوده اند، اعلام جرم نموده بود.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در دی ماه 1397 با قیمت 1840 میلیارد تومان و پیش پرداخت 100 میلیارد تومانی به گروهی صنعتی شیرین عسل واگذار شد که در مقایسه با ارزش واقعی این شرکت، رقم بسیار ناچیزی شمرده می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 136

به "درخواست احمد توکلی برای توقف معاملات سهام مالکان و سهامداران شیرین عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست احمد توکلی برای توقف معاملات سهام مالکان و سهامداران شیرین عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید