خبرنگاران 70 واحد صنفی متخلف در سبزوار پلمب شد

به گزارش مجله فان پی سی، سبزوار- خبرنگاران- رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: طی 24 ساعت اخیر 70 واحد صنفی به خاطر سرپیچی از اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی موقت در این شهرستان مهر و موم شد.

خبرنگاران 70 واحد صنفی متخلف در سبزوار پلمب شد

علی کیانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: این واحدها شامل فروشگاه های پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر صنوف است که تا پایان تعطیلات اعلام شده مهر و موم خواهد بود.

وی ادامه داد: از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا به امروز 270 واحد صنفی این شهرستان به علت سرپیچی از اجرای مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع کرونا مبنی بر تعطیلی موقت، مهر و موم شده است.

وی گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا در سبزوار، 90 درصد صنوف به جز نانوایی ها، سوپرمارکت ها، قصابی ها، مغازه های فروش مرغ و میوه فروشی ها فعالیت خود را تعطیل کرده اند.

کیانی افزود: برای پیشگیری از کرونا توصیه های بهداشتی به واحدهای صنفی داده شده تا با شستشوی مرتب و ضدعفونی کردن غرفه ها و فضای کسب و کار خود نگرانی شهروندان را در این زمینه کاهش دهند.

وی ادامه داد: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده های دامی نظارت دارد و با تخلفات برخورد می کند.

وی گفت: سامانه تلفنی 124 نیز آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

17 هزار واحد صنفی زیر نظر 41 اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 115

به "خبرنگاران 70 واحد صنفی متخلف در سبزوار پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 70 واحد صنفی متخلف در سبزوار پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید