خبرنگاران 288 واحد کاری و صنوف متخلف در قم پلمب شد

به گزارش مجله فان پی سی، قم - خبرنگاران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به بعضی از اقدام های نظارتی حوزه بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا گفت: طی هفته گذشته 288 واحد کاری و صنوف متخلف در توسط بازرسان مرکز بهداشت شناسایی و پلمب شد.

خبرنگاران 288 واحد کاری و صنوف متخلف در قم پلمب شد

به گزارش سه شنبه شب دانشگاه روابط عمومی علوم پزشکی قم ، سیامک محبی با اعلام محدودیت های کرونایی از سوی استانداری و تشدید نظارت های بازرسان مرکز بهداشت خاطر نشان کرد: در هفته گذشته تعداد 58 مورد از اصناف و واحدهای کاری پلمب و 230 مورد نیز غیرفعال شدند.

محبی اضافه کرد: موارد پلمب 10 آکادمی و مرکز آموزشی، 11 گیم نت، 2 نانوایی، پنج آبمیوه و بستنی فروشی، 2 قهوه خانه، یک باشگاه ورزشی، یک مجتمع بین راهی، سه کارگاه و کارخانه، سه رستوران، یک مرکز فرهنگی، یک جگرکی، سه اغذیه فروشی، یک قهوه فروشی، 2 کافی شاپ، 2 دیزی سرا، یک آرایشگاه، یک کتابخانه، 2 واحد صنفی خدماتی و همچنین یک آشپزخانه است.

معاون علوم پزشکی قم بیان نمود: 230 مورد غیرفعال شده نیز شامل واحدهای کاری و اصناف مختلفی هستند که به علت اعلام محدودیت ها باید غیرفعال می شدند ولی بدون توجه به محدودیتهای اعلام شده همچنان فعال بودند.

شرایط کرونا در قم از روز بیستم شهریورماه و به دنبال افزایش قابل توجه بیماران و مبتلایان این بیماری فوق قرمز شده است.

ویروس کرونا، موسوم به کووید 19 اواسط ماه دسامبر سال گذشته (24 آذر 98) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین گفت.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در خصوص ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 4030، 3136 و 190 تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه نمایند.

همه ایرانیان می توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 429

به "خبرنگاران 288 واحد کاری و صنوف متخلف در قم پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 288 واحد کاری و صنوف متخلف در قم پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید