خبرنگاران پس از تساوی مقابل نساجی، شاگردان لوکا همچنان در خطر سقوط

به گزارش مجله فان پی سی، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال نساجی در دیداری خانگی برابر ذوب آهن به تساوی بدون گل رضایت داد. با این نتیجه ذوب آهن همچنان در منقطه خطر است.

خبرنگاران پس از تساوی مقابل نساجی، شاگردان لوکا همچنان در خطر سقوط

شنبه شب از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل سرانجام یافت.

علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، رحمان جعفری، محمدمهدی نظری، روح الله باقری، حسین کیانی مقدم(73 علی اصغر عاشوری)، حسین زامهران، محمدحسین باباگلی، حسین ماهینی، سیدمحمد میری، حامد شیری بازیکنان اصلی تیم نساجی در این مسابقه بودند.

در مقابل ذوب آهن هم که به دنبال فرار از منطقه خطر سقوط به لیگ دسته اول بود، با ترکیب یوسف بهزادی، وفا هخامنش، فرشاد محمدی مهر، دارکو بییدوف(54 مهدی مهدی پور)، احسان پهلوان، قاسم حدادی فر، محمدرضا عباسی، حمید بوحمدان، وحید محمدزاده، ایوان مارکوویچ(78 محمد نژادمهدی)، مسعود ابراهیم زاده هم بازیکنانی بودند که امروز به نظر لوکا بوناچیچ برای تیم میهمان به زمین رفتند.

ذوب آهن در این دیدار ابتدا چهره ای هجومی به خود گرفت و توانست چند بار دروازه تیم میزبان را تهدید کند، اما حملات آنها هیچ کدام راهی به دروازه نساجی نداشت.

از طرفی در اواسط نیمه نخست روح الله باقری دروازه ذوب را باز کرد اما کمک داور بازی آفساید این بازیکن را اعلام کرد تا گل این بازیکن مردود شود.

تلاش 2 تیم در نیمه دوم هم برای گلزنی ثمری نداشت تا این دیدار با تساوی بدون گل سرانجام بیابد.

محمدرضا عباسی و محمد نژادمهدی از ذوب آهن هم بازیکنانی بودند که در این دیدار از مرتضی منصوریان داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

نساجی با کسب یک امتیاز این دیدار 37 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده بندی باقی ماند. ذوب آهن هم با 30 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است اما همچنان خطر سقوط به لیگ دسته اول این تیم را تهدید می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 336

به "خبرنگاران پس از تساوی مقابل نساجی، شاگردان لوکا همچنان در خطر سقوط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پس از تساوی مقابل نساجی، شاگردان لوکا همچنان در خطر سقوط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید