خبرنگاران فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی: انتقام خون شهدا را از اشرار می گیریم

به گزارش مجله فان پی سی، مهاباد- خبرنگاران- فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: نیروهای هنگ مرزی استان انتقام خون شهدای اخیر سردشت را از اشرار و متجاوزان مرزی خواهند گرفت.

خبرنگاران فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی: انتقام خون شهدا را از اشرار می گیریم

سردار یحیی حسین خانی روز شنبه در حاشیه آیین تشییع شهدای هنگ مرزی سردشت در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت این مرزبانان در درگیری با اشرار گفت: نیروهای هنگ مرزی با تمام توان خود به صورت شبانه روزی برای مقابله با معاندین، اشرار و متجاوزان مرزی آماده هستند و در هیچ شرایط اجازه ورود اشرار به داخل مرزهای کشورمان را نخواهند داد.

وی اضافه نمود: نیروهای هنگ مرزی که در راه دفاع از مرزهای کشور شهدای زیادی را تقدیم کرده اند به معاندان اجازه نمی دهند که با عملیات کور خود امنیت کشور را خدشه دار کنند.

وی با اشاره به شهادت سه نفر از نیروهای هنگ مرزی سردشت اضافه نمود: این نیروها در نقطه صفر مرزی در درگیری با یک تیم تروریستی که قصد تجاور به داخل کشور را داشتند، به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

به گزارش خبرنگاران، بامداد روز جمعه هنگامی که مرزبانان هنگ مرزی سردشت حین کنترل پایش نوار مرزی در منطقه گوریلکه واقع در 20 کیلومتری این شهرستان بودند، در نزدیکی منطقه بلفت و دوپازه با اشرار مسلح درگیر شده و ضمن هلاک تعدادی از اشرار سه نفر از مرزبانان هنگ مرزی سردشت به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

استوار تقی بهره ور فرمانده پایگاه اهل مراغه، هادی عبدی کادر هنگ مرزی اهل میاندوآب و علیرضا اسلام دوست سرباز هنگ مرزی اهل تبریز، سه شهید این واقعه بودند.

پیکر پاک این شهیدان امروز در سردشت تشییع و سپس به زادگاه شان برای تشییع و خاک سپاری انتقال داده شد.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در پیامی شهادت سه تن از مرزبانان غیور هنگ مرزی سردشت به دست ضدانقلاب مزدور و ایادی ترور و خشونت را تسلیت گفت.

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای 100 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 211

به "خبرنگاران فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی: انتقام خون شهدا را از اشرار می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی: انتقام خون شهدا را از اشرار می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید