خبرنگاران زمان بازگشایی مدارس استان بوشهر همزمان با سراسر کشور خواهد بود

به گزارش مجله فان پی سی، بوشهر- خبرنگاران- معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: براساس مصوبه نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا زمان بازگشایی مدارس در سراسر کشور به صورت همزمان انجام می گردد.

خبرنگاران زمان بازگشایی مدارس استان بوشهر همزمان با سراسر کشور خواهد بود

مجید خورشیدی روز یکشنبه درخصوص نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که استانداران و معاونان سیاسی آنها به وسیله ویدئو کنفرانس حضور داشتند اضافه نمود: موضوع ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی؛ فعالیت کسب و کارها، حمل و نقل، چگونگی استمرار پروژه های عمرانی و بازگشایی مراکز آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد آنالیز نهاده شد.

وی ادامه داد: بعد از اظهار نظر وزیر آموزش و پرورش و چند نفر از وزیران دو نظر برای فعالیت مراکز آموزشی مطرح شد اول اینکه در استان هایی که کرونا شیوع کمتری دارد مدارسا بازگشایی گردد و نظر دوم این بود که بازگشایی محیط های آموزشی در سراسر کشور با کسب نظر وزارت بهداشت به صورت همزمان باشد.

خورشیدی اضافه نمود: تصمیم نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه امروز این شد که بازگشایی مراکز آموزشی آموزش و پرورش و دانشگاه ها در سراسر کشور به صورت همزمان و سراسری باشد بنابراین مصوبه، مراکز آموزشی سراسر کشور تا انتها فروردین ماه تعطیل هستند.

وی یادآورشد: در همین زمینه استاندار بوشهر روز گذشته در ستاد استانی کرونا بر استمرار تعطیلی مراکز آموزشی تاکید نموده و در همان تاریخ طی مکاتبه ای با وزیر کشور با گوشزد کردن خطر بازگشایی مدارسا از جمله رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی، رعایت نکردن مسائل بهداشتی از سوی بعضی دانش آموزان و افزایش ترددها و در نتیجه احتمال شیوع بیشتر کرونا از ایشان درخواست کرد که موضوع تاخیر در بازگشایی مدارس در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و مصوب گردد.

خورشیدی اضافه نمود: مدیریت استان مساله باز نشدن مدارسا را با دغدغه مندی تمام پیگیری می نماید و موردی برای نگرانی شهروندان وجود ندارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 108

به "خبرنگاران زمان بازگشایی مدارس استان بوشهر همزمان با سراسر کشور خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زمان بازگشایی مدارس استان بوشهر همزمان با سراسر کشور خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید