خبرنگاران خروج مرغ از تهران ممنوع شد

به گزارش مجله فان پی سی، تهران - خبرنگاران - مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی پایتخت گفت: خروج مرغ از تهران تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

خبرنگاران خروج مرغ از تهران ممنوع شد

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی اتحادیه مرغداران گوشتی تهران محمد علی کمالی سروستانی پنجشنبه شب اضافه نمود: این دستورهای یکشبه برای ما هم عجیب است و این حد از دخالت دولت، بازار مرغ را بهم ریخته است.

وی ادامه داد: خروج مرغ از بعضی استان و شهرهای ایران از جمله کرمان و تهران ممنوع شد.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: این حد دخالت دولت بازار را بهم ریخته است و طی دو روز گذشته ما هم نسبت به این تصمیم اعتراض کردیم.

سروستانی گفت: در بحث تامین مرغ، خیلی از استان ها احتیاج استان دیگر را تامین می کردند؛ متاسفانه یک روز نقل و انتقال مرغ را ممنوع می نمایند و روز بعد دستور می دهند که مرغ قطعه بندی نگردد و این دستورها در بازار آثار وحشتناکی دارد و ثبات قیمت ها را بر هم می زند.

به گفته مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی، کمبود مرغ در بازار به دو عامل ارتباط دارد، نخست کمبود دانه و خوراک مرغ است که دولت به جای سه ماه فقط به اندازه 40 روز جیره مرغداران را تامین نموده و برنامه فراوری را برهم زده است و دومین موضوع این است که با توجه به اینکه در آستانه نوروز 99 قرار داریم مرغداران برای تامین احتیاج مردم در حال پرورش مرغ هستند که سرانجام اسفند ماه این مرغ ها از کشتارگاه به بازار عرضه می گردد و قیمت را متعادل خواهد نمود.

قیمت مرغ چند؟

سروستانی گفت: مرغ در کشتارگاه ها کیلویی 23 هزار تومان است اما بعضی واحدهای صنفی مرغ را بین 25 تا بیش از 32 هزار تومان می فروشند.

وی اضافه نمود: در مناطق شمالی شهر مرغ بیش از کیلویی 32 هزار تومان فروخته می گردد، بعضی هم هستند که مرغ بدون آنتی بیوتیک را با قیمت بالاتری می فروشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 667

به "خبرنگاران خروج مرغ از تهران ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خروج مرغ از تهران ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید