حسینی: از اختلافات داخلی مدیران نفت ضربه خورده&zwnjایم، این باخت از شایستگی بچه&zwnjهای ما کم نمی&zwnjکند

به گزارش مجله فان پی سی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: ما در مسجد سلیمان درگیری های مدیریتی در تیم داریم که این موارد به ما ضربه می زند.

حسینی: از اختلافات داخلی مدیران نفت ضربه خورده&zwnjایم، این باخت از شایستگی بچه&zwnjهای ما کم نمی&zwnjکند

به گزارش خبرنگاران از رفسنجان، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر، گفت: ما بعد از بازی سختی که در برابر سپاهان داشتیم به بازیکنان تیم هشدار داده بودیم که بازی برابر مس رفسنجان با دیدار مقابل سپاهان از جهات مختلفی تفاوت دارد.

وی افزود: مس رفسنجان تیمی متحد و پرمهره ای است که از این مسابقه فقط پیروزی می خواهد. مسی ها امکانات خیلی خوبی دارند و از یک کادر فنی خوب بهره می برند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شرح داد: آنالیز خوبی از تیم مس داشتیم، می دانستیم در این بازی ضربات ایستگاهی واقعا مشخص کننده است. به بچه های تیم هشدار داده بودیم مسی ها دو ایستگاهی زن قهار دارند، اما متاسفانه روی یک اشتباه و خطای بی مورد در دقیقه 40 همان ضربه ایستگاهی گره بازی را برای مس رفسنجان باز کرد.

حسینی در خصوص نیمه دوم بازی گفت: سعی کردیم تمام عناصر هجومی تیم را وارد زمین کنیم و از آنها استفاده کنیم اما این نفرات ما نتوانستند تغییری در فرایند کار ایجاد کنند و در نهایت روی یک ضد حمله گل دوم را دریافت کردیم. این برد را به کادر فنی تیم مس رفسنجان تبریک می گویم.

وی خاطر نشان کرد: این نتیجه چیزی از شایستگی های بچه های ما کم نمی کند، بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند اما واقعیت قضیه این است. ما مسائل زیادی داریم ما در مسجد سلیمان درگیری های مدیریتی در تیم داریم که این موارد به تیم ما ضربه می زند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان داشت: من امیر حسین باقر پور را از فولاد گرفتم اما 3 هفته است قرار داد این بازیکن ثبت نشده است. 3 بازیکنان ما مصدوم هستند و کمبود بازیکن داریم. ما ساعت 8 شب گذشته رسیدم فرودگاه کرمان، یک ساعت و 45 دقیقه منتظر شدیم تا اتوبوس به ما برسد!

حسینی گفت: این مسائل مدیریتی در راس تیم به ما ضربه زده است مسئولان و مدیران به فکر تیم باشند، اختلافات را کنار بگذارند یک تیم متحد در مسابقات می تواند نتیجه بگیرد اگر قرار باشد مسئولان ما با هم مشکل داشته باشند این معضل کار ما را سخت خواهد کرد.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 544

به "حسینی: از اختلافات داخلی مدیران نفت ضربه خورده&zwnjایم، این باخت از شایستگی بچه&zwnjهای ما کم نمی&zwnjکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: از اختلافات داخلی مدیران نفت ضربه خورده&zwnjایم، این باخت از شایستگی بچه&zwnjهای ما کم نمی&zwnjکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید