حرف های ضد و نقیض آمریکایی ها و چینی ها درباره محل سقوط موشک

به گزارش مجله فان پی سی، خبرنگاران : اظهار نظرهای متناقضی درباره محل سقوط موشک چینی منتشر شده است.

حرف های ضد و نقیض آمریکایی ها و چینی ها درباره محل سقوط موشک

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش به نقل از خبرآنلاین، مرکز فضایی چین گفته است که بقایای موشکشان که در حال حرکت به سمت زمین بود در اقیانوس هند سقوط نموده است.

رسانه های دولتی چین اعلام نموده اند که بخش اصلی موشک در هنگام عبور از جو نابود شده است و زباله های آن صبح امروز در غرب مالدیو و در اقیانوس هند سقوط نموده است.

تا قبل از این برآورد های مختلفی درباره مکان احتمالی تصادف موشک با زمین وجود داشت و مسئولان آمریکایی هشدار داده بودند که سقوط موشک با زمین در مناطقی منجر به مرگ افراد بشود. از سویی مسئولان چینی تاکید می کردند که خطر این موضوع بسیار کم است.

مسئولان چینی حالا گفته اند که ساعت 10:24 دقیقه به وقت پکن در روز یکشنبه موشک چینی که در حال سقوط به سمت زمین بود وارد جو شده است و این اتفاق هیچ زخمی یا خسارتی نداشته است. آن ها می گویند این زباله فضایی 20 تنی وارد اقیانوس هند شده است. اما از سویی فرماندهی فضایی آمریکا اعلام نموده است که موشک از روی شبه جزیره عربی وارد جو شده زمین شده است و با عدم تایید صحبت های مرکز فضایی چین آن ها گفتند که هنوز معلوم نیست که موشک به خشکی یا دریا برخورد نموده است.

مرکز فضایی اسپیس ترک هم که از اطلاعات ارتش آمریکا استفاده می نماید اعلام نموده که موشک قبل از این که در اقیانوس هند سقوط کند، در آسمان عربستان مشاهده شده است.

به گزارش خبرآنلاین، این زباله فضایی، بخش عظیمی از یک موشک چینی است که چندی پیش به فضا پرتاب شد. این بخش موشک حدود 30متر طول و 22 تن وزن دارد و کارشناسان پیشبینی نموده بودند که در روزهای ابتدایی همین هفته وارد اتمسفر شده و به زمین برخورد می نماید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 805

به "حرف های ضد و نقیض آمریکایی ها و چینی ها درباره محل سقوط موشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های ضد و نقیض آمریکایی ها و چینی ها درباره محل سقوط موشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید