جریمه های سفرهای نورورزی1400

به گزارش مجله فان پی سی، تهران (پانا) - رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا شرایط اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی کرونا در ایام نوروز را تشریح کرد.

جریمه های سفرهای نورورزی1400

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی سفر و تردد در جاده های کشور در طول ایام نوروز گفت: برابر آخرین اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا که در آن بر ضرورت پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید شده، اعلام شده که سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است و خودروهایی که وارد این شهرها شده یا خودروهایی که با پلاک بومی از آنها خارج شوند، با توجه به قرمز یا نارنجی بودن شرایط شهر به ترتیب یک میلیون و نیم میلیون تومان جریمه خواهند شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه سفر به سایر شهرهای گروه زرد و آبی بلامانع است، گفت: شرایط شهرها در سامانه ماسک و نیز از سوی وزارت بهداشت اعلام می گردد و در حال حاضر برابر آخرین اعلام ستادملی مقابل با کرونا 40 شهر در شرایط قرمز و نارنجی قرار دارند که البته ممکن است شرایط شهرها با اعلام ستادملی مقابله با کرونا تغییر نموده و به تعداد شهرهای قرمز و نارنجی اضافه شده یا از آن کاسته گردد.

وی همچنین به رانندگان و مسافران توصیه کرد که در طول راستا سفر حتما توجه داشته باشند که از شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی عبور ننمایند چرا که مشمول جریمه خواهند شد. این رانندگان باید از کمربندی شهرها و در صورتی که کمربندی وجود نداشته باشد از همان راستای که پلیس اعلام نموده تردد نمایند تا مشمول جریمه ورود غیرمجاز به شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی نشوند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره اجرای ممنوعیت تردد شبانه نیز گفت: این ممنوعیت در تمام شهرهای کشور و صرف نظر از شرایط قرمز، نارنجی، زرد و آبی اجرا می گردد. بنابراین تمامی شهروندان اعم از ساکنان بومی و غیربومی باید توجه داشته باشند که از ساعت 21 تا ساعت سه بامداد اجازه تردد در شهر را ندارند و در صورت تردد جریمه خواهند شد.

شیرانی تاکید نمود که در مورد کرونا، پلیس، مصوبات ستادملی مقابله با کرونا را انجام خواهد داد و تابع تصمیمات این ستاد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 718

به "جریمه های سفرهای نورورزی1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه های سفرهای نورورزی1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید