جدا شدن اراده ملت از شورای هماهنگی اصلاح طلبان

به گزارش مجله فان پی سی، خبرنگاران/فارس عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران با اشاره به جلسه اخیر این شورا، از احتمال جدا شدن این حزب از شورای هماهنگی اصلاح طلبان اطلاع داد.

جدا شدن اراده ملت از شورای هماهنگی اصلاح طلبان

اسفندیار دهقان ناصرآبادی در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه کرد: در جلسه روز آدینه 13 تیر که با حضور بیشتر اعضای شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران (حاما) تشکیل شد، راهبرد اصلی در قالب دو برنامه ادامه حضور در شورای هماهنگی و شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و دیگری خروج از این شورا بود، مورد آنالیز نهاده شد.

دهقان ناصرآبادی با بیان اینکه اعضای موافق و مخالف با هر دو برنامه نظرات خود را ارائه دادند، گفت: در نهایت و با رای گیری که به شکل کتبی انجام شد و بیشتریت قاطع به خروج از شورای هماهنگی رای دادند.

او با اشاره به همراهی حاما طی 2 دهه گذشته با ائتلاف احزاب اصلاح طلب، گفت: این نظر تا زمان برگزاری کنگره، مد نظر خواهد بود و در زمان برگزاری کنگره نیز در رابطه با این راهبرد، رای گیری انجام خواهد شد.

عضو شورای مرکزی حاما اضافه کرد: دلیل اصلی خروج این حزب از شورای هماهنگی اصلاح طلبان، نوع رفتار و کنش سیاسی سایر احزاب حاضر در این شوراست، به طوریکه برخی احزاب با عملکرد خود، کار حزبی را در حد یک محفل سیاسی تنزل داده اند.

دهقان ناصرآبادی برخی از بازی های سیاسی نظیر تصاحب کرسی سایر احزاب و ایجاد حق رای های متعدد برای اعمال نفوذ در بزنگاه هایی نظیر برگزاری انتخابات و ارائه لیست انتخاباتی را نیز در این تصمیم گیری دخیل دانست و گفت: در نتیجه چنین رفتارهایی، افراد حاضر در لیست های انتخاباتی پس از حضور در قدرت به شورای هماهنگی اصلاح طلبان جوابگو نیستند حال آنکه از پشتیبانی سیاسی و مردمی این شورا برای کسب آرا و پیروزی در انتخابات استفاده نموده و بهره برده اند.

دبیر حزب اراده ملت شعبه مرودشت استان فارس اضافه کرد: از این پس این حزب فعالیت های خود را بر ارتباط بیشتر با اقشار و گروه های مختلف اجتماعی متمرکز خواهد نمود تا برای حضور در انتخابات آینده شوراهای اسلامی شهر و روستا، در قامت یک حزب مستقل اصلاح طلب، وارد عرصه گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 276

به "جدا شدن اراده ملت از شورای هماهنگی اصلاح طلبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدا شدن اراده ملت از شورای هماهنگی اصلاح طلبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید