جدایی ستاره اتریشی از بایرن مونیخ قطعی شد

به گزارش مجله فان پی سی، بیلد مدعی شد که داوید آلابا قرارداد خود را با بایرن مونیخ تمدید نخواهد کرد و جدایی او از این تیم قطعی است.

جدایی ستاره اتریشی از بایرن مونیخ قطعی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ستاره اتریشی بایرن مونیخ یعنی داوید آلابا یکی از بهترین بازیکنان این تیم طی سالیان اخیر بوده است. با وجود این که آلابا یک مدافع چپ تخصصی به حساب می آید اما در چند سال گذشته او در مناطق مختلف زمین برای باواریایی ها به میدان رفته و به نوعی آچار فرانسه این تیم به حساب آمده است.

قرارداد ستاره اتریشی با بایرن مونیخ در تابستان سال 2021 و سرانجام می رسد و به نظر می آید که مذاکرات بین دو طرف برای تمدید قرارداد نیز ناموفق بوده است؛ موضوعی که باعث شده شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی آلابا از بایرن مطرح گردد.

حالا و در همین رابطه بیلد گزارش داده که جدایی ستاره اتریشی از جمع باواریایی ها قطع شده و او به احتمال فراوان در سرانجام فصل جاری بایرن را ترک خواهد نمود. در حالی که طی ماه های گذشته از دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا به عنوان دو گزینه برای آینده داوید آلابا یاد شده بود اما بیلد گزارش داده که این بازیکن به یکی از دو تیم منچسترسیتی یا اینتر خواهد پیوست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 313

به "جدایی ستاره اتریشی از بایرن مونیخ قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی ستاره اتریشی از بایرن مونیخ قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید