تنیس اوپن استرالیا؛ جووکوویچ تمرین قهرمانی کرد

به گزارش مجله فان پی سی، تهران (پانا) - تنیسورهای شماره دو و سه دنیا برای رسیدن به مرحله سوم تنیس اوپن استرالیا کار سختی نداشتند.

تنیس اوپن استرالیا؛ جووکوویچ تمرین قهرمانی کرد

دومین مرحله از تنیس اوپن استرالیا 2021 در بخش مردان با برگزاری 8 بازی آغاز شد.

در مهم ترین بازی امروز، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس دنیا از صربستان برای اولین بار در تاریخ مقابل فرانسیس تیافو با رنکنیگ 64 از آمریکا ایستاد و به پیروزی 3 بر یک رسید.

در سایر بازی ها، ایگور گراسیموف از بلاروس با رنکنیگ 79 در جدال با اسلان کاراتسف از روسیه با رنکنیگ 114 دنیا تن به شکست 3 بر صفر داد تا تنیسور بلاروس در ملاقاتهای روبرو دبل گردد.

اما در طولانی ترین بازی بامداد امروز که 4 ساعت و 3 دقیقه طول کشید، استانیسلاس واورینکا از سوئیس نفر هجدهم رده بندی دنیای در دوئلی سخت با مارتون فوچوویچ از مجارستان با رنکنیگ 55 تن به شکست 3 بر 2 داد.

امیل روسوری از فنلاند با رنکنیگ 86 در ملاقات با پدرو مارتنیز از اسپانیا با رنکنیگ 87 با شکست 3 بر یک زمین را ترک کرد و برای اولین بار در تاریخ این تنیسور فنلاندی را شکست داد. همین نتیجه در ملاقات کورنتین موئتت از فرانسه با رنکنیگ 71 و میلوش رائونیچ از کانادا با رنکنیگ 14 دنیا تکرار شد و تنیسور کانادایی به مرحله بعد رسید.

جیمز دوکورث از استرالیا با رنکنیگ 105 مقابل فلیکس آئوگر آلیاسیم از کانادا با رنکنیگ 19 دنیا تن به شکست 3 بر صفر داد. الکساندر مولر از فرانسه با رنکینگ 210 از فرانسه هم با همین نتیجه مقابل دیه گو شوارتزمن از آرژانتین با رنکنیگ 9 بازنده شد.

دومینیک تیم از اتریش نفر سوم رنگنیگ دنیا در ملاقات با دومینیک کوپفر از آلمان در سه ست متوالی به پیروزی رسید. دوشان لایوویچ از صربستان با رنکینگ 27 دنیا هم مقابل الکساندر بابلیک از قزاقستان با رنکنیگ 45 با برد 3 بر یک زمین را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 655

به "تنیس اوپن استرالیا؛ جووکوویچ تمرین قهرمانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنیس اوپن استرالیا؛ جووکوویچ تمرین قهرمانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید