تمهیدات پزشکی بهداشتی پرسپولیس برای سفر به اهواز با تمام اعضا

به گزارش مجله فان پی سی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین شرایط قهرمان فوتبال ایران را تشریح کرد و گفت: بازیکنان پرسپولیس در صحت و سلامت به اهواز سفر می نمایند.

تمهیدات پزشکی بهداشتی پرسپولیس برای سفر به اهواز با تمام اعضا

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص امور پزشکی تیم و سلامت بازیکنان گفت: به دلیل شیوع و افزایش روز افزون بیماری کرونا، علائم حیاتی و شرایط تک تک بازیکنان به طور روزانه مورد آنالیز قرار می گیرد و خوشبختانه کلیه اعضای تیم در صحت و سلامت بسر می برند.

وی در خصوص تست بازیکنان نیز مطرح کرد: پیش از بازی با صنعت نفت آبادان از کلیه بازیکنان تست کرونا به عمل آمد و خوشبختانه هیچ موردی پیش نیامد.

دکتر حقیقت در خصوص شرایط بشار رسن گفت: بشار رسن پس از تست کرونا که منفی اعلام شد، به جهت مصدومیت جزیی که داشت، زیر نظر کادر پزشکی به درمان پرداخت و به زودی به تمرینات گروهی باز می گردد.

پزشک سرخپوشان در خصوص شرایط تیم نیز توضیح داد: خوشبختانه مصدومیت جدی نداریم و تمامی بازیکنان در اختیار کادر فنی می باشند.

پزشک پرسپولیس در خاتمه در خصوص تدابیر بهداشتی برای سفر به اهواز خاطر نشان کرد: تمام تدابیر بهداشتی و پروتکل های آن در این سفر رعایت و انجام خواهد شد و کلیه اتاق ها پیش از اسکان بازیکنان در هتل، ضد عفونی می گردد. ضمن اینکه لوازم ضد عفونی و محافظتی که هر روز در اختیار تیم قرار می گیرد، در این سفر نیز در دسترس اعضای تیم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 509

به "تمهیدات پزشکی بهداشتی پرسپولیس برای سفر به اهواز با تمام اعضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات پزشکی بهداشتی پرسپولیس برای سفر به اهواز با تمام اعضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید