تقدیر معاون پارلمانی رئیس جمهور از بانک مهر ایران

به گزارش مجله فان پی سی، معاون پارلمانی رئیس جمهور اسلامی ایران در مراسم رونمایی از بیمه 500 هزار خانه روستایی و سامانه احراز هویت غیر حضوری سجام از ابتکار، خلاقیت و نوآوری مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر معاون پارلمانی رئیس جمهور از بانک مهر ایران

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در متن یادداشت دکتر حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور اسلامی ایران آمده است:

بسمه تعالی شانه الغدیر

توفیقی حاصل شد که به همراه تعدادی از مدیران ارشد کشور در همایش تقدیم بیمه نامه 500هزار خانه روستایی که به ابتکار بانک مهر ایران اجرا شده و در نوع خود ابتکار، خلاقیت و نوآوری است، شرکت کرده با بخشی از فعالیت های این بانک جوان آشنا شویم. کارهای اجرا شده قابل تقدیر و تحسین است از جناب آقای دکتر اکبری مدیرعامل محترم این بانک، اعضای محترم هیئت مدیره و همه پرسنل و کارکنان این بانک در سراسر کشور تقدیر و سپاسگزاری می کنم. ان شاالله بیش از پیش پیروز و مؤید باشید.

دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران این افتخار را مرهون زحمات و کوشش های تک تک کارکنان بانک دانست و از اهتمام همکاران در ارائه خدمت شایسته و به موقع به مشتریان قدردانی کرد.

اکبری، با اشاره به دستاوردهای شایسته بانک در سال های اخیر، بر افق های شکوفایی بانک تأکید کرد و همت مضاعف همکاران در راستا رشد و پیشرفت خانواده عظیم بانک مهر ایران را خواهان شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 274

به "تقدیر معاون پارلمانی رئیس جمهور از بانک مهر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر معاون پارلمانی رئیس جمهور از بانک مهر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید