تا به امروز 7800 بستری کرونایی داشتیم

به گزارش مجله فان پی سی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس بیمارستان آموزشی درمانی بقیه الله الاعظم (عج) گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز بیش از 7800 بیمار بستری کرونایی داشته ایم.

تا به امروز 7800 بستری کرونایی داشتیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر حسین صمدی نیا امروز در ارتباط ویدئو کنفرانس با جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) که به ریاست فرمانده کل سپاه برگزار گردید، اضافه نمود: تقریبا ده برابر این میزان هم به بیماران سرپایی در زمینه مقابله با بیماری کرونا، خدمات ارائه نموده ایم.

وی گفت: در این مدت، حدود 30 هزار و 500 بیمار کرونایی در همه بیمارستان های نیرو های مسلح سراسر کشور بستری شده اند و هم اکنون حدود یک هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های نیرو های مسلح تهران بستری هستند.

رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم گفت: هم اکنون این بیمارستان حدود 300 بیمار کرونایی را بستری نموده است که این رقم میانگین تعداد بیماران کرونایی بستری در هر شبانه روز در این بیمارستان است.

وی اضافه نمود: در مجموع همه بیمارستان های نیرو های مسلح و غیر نیرو های مسلح تهران، در روز تقریبا 6 هزار بیمار بستری کرونایی دارند، بنابراین بیمارستان بقیه الله حدود 5 درصد کل بیماران بستری کرونایی تهران را دارد که حدود 30 درصد کل خدمات بستری نیرو های مسلح در تهران است.

دکتر صمدی نیا گفت: این بیمارستان یکی از سه بیمارستان دارای بیشترین بیماران بستری در شهر تهران است.

وی اضافه نمود: حدود 90 رصد بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان با حال خوب ترخیص شده اند.

وی گفت: به دستور فرمانده کل سپاه همه توان و ظرفیت بیمارستان را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده ایم و حدود نیمی از بیمارانی که از ما خدمات دریافت نموده اند، جزو نیرو های مسلح نبوده اند.

رئیس بیمارستان بقیه الله اضافه نمود: اورژانس ما در روز های اخیر، در شبانه روز پذیرای 400 بیمار است و بیش از 300 نفر از آنان بیماران کرونایی هستند و حدود 100 تخت ویژه به این افراد اختصاص داده ایم که باعث کاهش مرگ و میر این بیماران شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 454

به "تا به امروز 7800 بستری کرونایی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز 7800 بستری کرونایی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید