طراحی خانه ویلایی مدرن: آنالیز شهرهای گیلان جهت خرید ویلا شمال

به گزارش مجله فان پی سی، خرید ویلا در شمال علاوه بر گردشگری، گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در زمینه خرید املاک محسوب می گردد.

طراحی خانه ویلایی مدرن: آنالیز شهرهای گیلان جهت خرید ویلا شمال

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

شهرهای مهم استان گیلان را چه به لحاظ گردشگری و چه به لحاظ توسعه شهری آنالیز می کنیم، مهم ترین و بزرگ ترین شهر گیلان رشت است. رشت با آن بازارهای باصفایش که ریشه در تاریخ این شهر دارد. حال و هوای رشت خاص است. به طوری که هر کس که یکبار مهمان این شهر می گردد به این نکته اشاره می نماید. شهر رشت زنده است. در هر ساعت از شبانه روز که به خیابان های این شهر بروید، حس طراوت و زندگی را در جریان خواهید دید، رشت ساحل ندارد، اما مردم این شهر برای برخورداری از ساحل دریا به سمت ساحل زیباکنار می آیند. اغلب آن ها با خرید ویلا زیباکنار این حس را به طور دائمی تجربه می نمایند.

لاهیجان عروس گیلان است، چشم اندازهای شهری بسیار زیبا، خیابان بندی های منظم و معماری شهری اصولی از ویژگی های برجسته شهر لاهیجان است، سالانه گردشگران زیادی فقط به این واسطه به استان گیلان می آیند که لاهیجان را مقصد گردشگری خود قرار داده اند، استخر لاهیجان، شیطان کوه، تالاب سوستان، بقعه شیخ زاهد گیلانی، مسجد چهار پادشاه، بازار سنتی لاهیجان، فروشگاه های کلوچه و کوکی و مرباهای محلی همه و همه از برجسته ترین جاذبه های گردشگری شهر لاهیجان هستند. بام سبز زیبا را در ارتفاعات لاهیجان جا انداختیم که با آن آبشار زیبایش روح هر کسی را نوازش می دهد. گفتنی است که به عنوان یک پیشنهاد سرمایه گذاری با خرید ویلا شمال می توانید هم روی ارزش افزوده سرمایه گذاری خود حساب کنید و هم در کمترین زمان ممکن به بیش از 70 درصد جاذبه های گردشگری گیلان زیبا دسترسی داشته باشید.

به شهر انزلی می رویم. تلاقی زیبای آسمان و دریا و مرداب جایی که به مرغان درایی و ماهیگیران 4 فصلش و سواحل زیبایش معروفیت دارد. انزلی شهر قایق ها است. شهر کشتی های بزرگ، شهر دریا و آفتاب، شهری که هرگز از دیدنش سیر نخواهید شد. زمانی که در رو به روی موج شکن انزلی قرار می گیرید، تصور می کنید به جایی به جز زمین تعلق دارید، مرداب انزلی پوشیده از نیزارها و مسیرهای آبی متعدد که قایق سواری را در میان لاله های مردابی و ماهیگیرانی که در همه جا حضور دارند لذت بخش می نماید. انزلی شهری است که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

برخورداری از ویلا شمال با شرکت انبوه سازان آرش رؤیا نیست. در طرح طاها آرش شما با کمترین مقدار سرمایه گذاری می توانید مالک یک ویلای مبله شهرکی در منطقه ساحلی زیبا کنار شوید. شرکت انبوه سازان آرش بیشتر از 15 سال است به فعالیت ساخت شهرک های مسکونی ویلایی در محدوده اصلی منطقه آزاد مشغول است. در طی این سالیان پیروز به طراحی، ساخت و تحویل بیش از 23 شهرک ویلایی به طور کامل شده ایم که این فعالیت همچنان ادامه دارد.

منبع: کجارو
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1139

به "طراحی خانه ویلایی مدرن: آنالیز شهرهای گیلان جهت خرید ویلا شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی خانه ویلایی مدرن: آنالیز شهرهای گیلان جهت خرید ویلا شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید