باکو: 4 نظامی ارتش آذربایجان در قره باغ کشته شده اند

به گزارش مجله فان پی سی، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، ارتش آذربایجان امروز یکشنبه و بعد از تائید نقض آتش بس قره باغ، از کشته شدن چهار نفر از نظامیان خود در این منطقه گزارش داده است.

باکو: 4 نظامی ارتش آذربایجان در قره باغ کشته شده اند

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا یک طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

پیشتر ارتش روسیه از یک مورد نقض آتش‌بس در منطقه قره‌باغ بعد از توافق جمهوری آذربایجان و ارمنستان با میانجیگری مسکو برای انتها دادن به درگیری‌های این منطقه خبر داده بود.

وزارت دفاع روسیه که در منطقه قره‌باغ نیروهای حافظ صلح مستقر نموده، در بیانیه‌ای گفت: یک مورد نقض آتش‌بس روز 11 دسامبر (آدینه 21 آذر) در منطقه هادروت گزارش شده است.

یک سخنگوی نیروهای حافظ صلح روسیه تبادل آتش با سلاح‌های اتوماتیک بین دو طرف را تایید کرد و گفت: درخواست برای احترام به آتش‌بس برای هر دو طرف ارسال شده است.

پیش از این، ارتش ارمنستان اعلام نموده بود حملاتی از طرف باکو علیه دو روستا که تحت کنترل نیروهای قره‌باغ قرار دارند، اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 493

به "باکو: 4 نظامی ارتش آذربایجان در قره باغ کشته شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باکو: 4 نظامی ارتش آذربایجان در قره باغ کشته شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید