امضا تفاهم نامه فدراسیون جودو با قرقیزستان و ترکمنستان

به گزارش مجله فان پی سی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی صبح امروز جمعه در جلسه رسمی با کولبایوف و ارکیبن بیک راخیموف رئیس و دبیر فدراسیون قرقیزستان در هتل آورین شهر بیشکک تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

امضا تفاهم نامه فدراسیون جودو با قرقیزستان و ترکمنستان

تبادل مربیان، برگزاری کمپ های تمرینی، برگزاری مسابقات چند جانبه، مبارزه با دوپینگ، حمایت و پشیبانی از منافع دو فدراسیون ایران و قرقیزستان در رویدادهای جودو، برگزاری دوره های آموزشی دوطرفه، تبادل برای آموزش داوران، کارشناسان و مدرسین، شرکت در سمینارهای دو طرفه، مساعدت و حمایت دو طرفه برای آماده سازی تیم های ملی ایران و قرقیزستان در رویدادهای بین المللی و… از جمله توافقات بین دو رئیس فدراسیون جودو ایران و قرقیزستان بود.

کولبایوف رئیس فدراسیون جودو قرقیزستان، در انتها این جلسه رسمی ضمن آرزوی موفقیت برای جودو ایران در رویدادهای پیش رو ابراز امیدواری کرد که این تفاهم نامه باعث ارتباط بیشتر بین دو فدراسیون ایران و قرقیزستان شود.

همچنین در جلسه دیگری بین رئیس فدراسیون جودو کشورمان و نماینده فدراسیون ترکمنستان مقرر شد با موافقت دو طرف تفاهم نامه همکاری بین شهر مشهد مقدس و عشق آباد امضاء شود.

لازم به ذکر است، با توجه به نزدیکی مرز عشق آباد و مشهد، نسبت به برگزاری کمپ های تمرینی، برگزاری لیگ های دو جانبه، تبادل مربیان، برگزاری دیدارهای دو جانبه به صورت رفت و برگشت و… توافقات اولیه صورت گرفت.

در این جلسه قرار بر این شد در جلسات بعدی، در مورد هرنوع همکاری که می تواند به سود جودو ایران و ترکمنستان باشد در ایران، بین مشهد و عشق آباد در این تفاهم نامه امضا شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 756

به "امضا تفاهم نامه فدراسیون جودو با قرقیزستان و ترکمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضا تفاهم نامه فدراسیون جودو با قرقیزستان و ترکمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید