المپیاد ملی دانشگاهی با مشارکت بخش های آموزش عالی برگزار می گردد، واگذاری اعزام های ورزشی به هیئت های استانی

به گزارش مجله فان پی سی، اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در سال جدید، با تأکید بر برگزاری المپیاد ملی ورزش دانشگاهی و واگذاری اعزام های فدراسیون به هیئت های استانی با حضور اعضا در محل فدراسیون برگزار گردید.

المپیاد ملی دانشگاهی با مشارکت بخش های آموزش عالی برگزار می گردد، واگذاری اعزام های ورزشی به هیئت های استانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با موضوع آنالیز تقویم سال 1399، انتخابات این فدراسیون و طرح برگزاری المپیاد ملی با حضور اعضا در محل فدراسیون دانشگاهی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، محمدحسین علیزاده سرپرست فدراسیون ضمن تقدیر از زحمات دهخدا رئیس پیشین فدراسیون، گزارشی از عملکرد سال گذشته فدراسیون ارائه کرد و گفت: سال 98 یکی از سال های خوب فدراسیون به دلیل کسب نتایج ارزشمند در مسابقات بین المللی بود که برای اولین بار با کمترین نفرات بهترین نتیجه را در یونیورسیاد کسب کردیم. همچنین حضوری پیروز در رویدادهای بین المللی داشتیم و برای اولین بار شاهد حضور در لیگ دنیای بسکتبال دانشجویان و کسب مدال در این رویداد بودیم.

وی ادامه داد: دلیل این پیروزیت ها، عمل به توصیه سیاست های وزارت علوم و اسناد بالادستی برای حضور کیفی در رویدادها، حمایت های همه جانبه وزارت علوم، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، حمایت های همه جانبه فدراسیون های ورزشی، به کارگیری کادر فنی متخصص و سرپرستان باتجربه و حضور مؤثر و فعال پنج بخش تربیت بدنی آموزش عالی در تحقق برنامه و اهداف برنامه راهبردی فدراسیون بود.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی توضیح داد: با توجه به بازخورد خوب واگذاری اعزام ها به بخش های مختلف در سال های گذشته قصد داریم در این دوره از ظرفیت ها و پتانسیل هیئت های ورزشی استانی در اعزام رشته های مختلف به مسابقات برون مرزی استفاده گردد.

علیزاده اعلام نمود: دیدگاه ما به بخش ورزش بانوان، نگاه توسعه بخشی و عدالت محوری جهت حضور حداکثری بانوان در فعالیت های فدراسیون و اعزام هاست.

وی در ادامه درباره برگزاری مجمع انتخابات بیان نمود: با وجود هماهنگی های به عمل آمده که مقرر شده بود انتخابات در هفته اول اردیبهشت برگزار گردد، به دلیل شیوع بیماری کرونا متأسفانه پیروز به برگزاری مجمع نشدیم و امیدوارم با کاهش کرونا و صدور مجوز برگزاری جلسات از سوی مسئولان ذی ربط، بتوانیم در اولین فرصت بعد از هماهنگی های لازم، مجمع انتخابات فدراسیون را برگزار کنیم.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: در بخش بین الملل هم باید حضور فعال و در کسب کرسی های بین المللی هم باید سهم بیشتری داشته باشیم. همچنین با توجه به شرکت دانشجویان و دانشگاهیان کشورمان در برنامه های آموزشی فدراسیون بین المللی دانشجویان دنیا (فیزو)، باید زمینه حضور و مشارکت بیشتر دانشجویان و دانشگاهیان را در نشست های علمی و آموزشی فیزو را فراهم کنیم تا نمایندگان کشورمان در این مجامع حضور فعال داشته باشند.

در ادامه این جلسه ضمن بحث و گفتگو پیرامون برنامه ها و کارهای اجرا شده، درباره آنالیز بودجه و تقویم پیشنهادی فدراسیون در سال 1399، طرح برگزاری المپیاد ملی ورزش دانشگاهی با حضور کلیه بخش های آموزش عالی به بحث و گفتگو پرداختند که در خاتمه مقرر شد نمایندگان فنی بخش ها، نظرات خود را به فدراسیون اعلام نمایند تا در جلسه آینده به هیئت رئیسه ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 195

به "المپیاد ملی دانشگاهی با مشارکت بخش های آموزش عالی برگزار می گردد، واگذاری اعزام های ورزشی به هیئت های استانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیاد ملی دانشگاهی با مشارکت بخش های آموزش عالی برگزار می گردد، واگذاری اعزام های ورزشی به هیئت های استانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید