افتتاح 37 پروژه کشاورزی با اعتبار 65 میلیارد ریال در کامیاران

به گزارش مجله فان پی سی، خبرنگاران/کردستان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران خبر از افتتاح و آغار عملیات اجرایی 37 پروژه کشاورزی همزمان با هفته دولت در شهرستان کامیاران با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال داد.

افتتاح 37 پروژه کشاورزی با اعتبار 65 میلیارد ریال در کامیاران

بهرام کوشکی در گفت و گو با اصحاب رسانه، ضمن تبریک به مناسبت شروع هفته دولت 99 و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به خصوص شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت، فرصتی است بسیار مناسب تا عملکرد دولت برای مردم به ویژه عملکرد خادمین مردم در بخش کشاورزی بیان گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران با بیان اینکه 23 پروژه قابل افتتاح در بخش کشاورزی شهرستان کامیاران در هفته دولت به بخش آب و خاک با اعتباری بالغ بر حدود 17 میلیارد ریال، 8 پروژه به بخش باغبانی با اعتباری بالغ بر حدود 2 میلیارد ریال، 4 پروژه به بخش اجرای طرح جنگل کاری منابع طبیعی با اعتباری بالغ بر 300/. میلیارد ریال، 2 پروژه به بخش احداث مزرعه پرورش ماهیان سرد آبی با اعتباری بالغ بر حدود 1/5 میلیارد ریال،یک پروژه به بخش احداث مزرعه پرورش زالو با اعتباری بالغ بر 1/5 میلیارد ریال، 1 پروژه به بخش احداث و خرید گوسفند داشتی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال و یک پروژه به بخش تجهیز و نوسازی ناوگان ماشین آلات کشاورزی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال اختصاص دارد که به بهره برداری می رسد.

وی بیان نمود: در این پروژه ها از اعتبارات ملی - دولتی، تسهسلات بانکی و استانی و آورده شخصی استفاده شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران در ادامه گفت: با بهره برداری از پروژه های یاد شده ضمن بهره مندی حدود 200 خانوار از خدمات زیربنایی ، زمینه اشتغال 16 نفر به طور مستقیم و زمینه تثبیت اشتغال 109 نفر در شهرستان فراهم می گردد.

کوشکی با بیان اینکه برنامه های متنوعی در هفته دولت به منظور زنده نکهداشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در این شهرستان برگزار می گردد خاطر نشان کرد: کوشش شده است با رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های ستاد مقابله با کرونا برنامه های هقته دولت در بخش کشاورزی شهرستان به نحو شایسته برکزار گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران تجلیل از خانواده شهدا و حضور در گلزار شهدا، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه و برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی مجازی برای آگاهی بخشی به بهره برداران را از برنامه های این مدیریت در هفته دولت برشمرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 349

به "افتتاح 37 پروژه کشاورزی با اعتبار 65 میلیارد ریال در کامیاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 37 پروژه کشاورزی با اعتبار 65 میلیارد ریال در کامیاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید