اعلام ترکیب تیم ملی تنیس ایران در مسابقات دیویس کاپ

به گزارش مجله فان پی سی، ترکیب تیم ملی تنیس ایران برای حضور در مسابقات دیویس کاپ اعلام شد.

اعلام ترکیب تیم ملی تنیس ایران در مسابقات دیویس کاپ

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون تنیس، مسابقات دیویس کاپ گروه 4 آسیا و اقیانوسیه از 26 مهر تا یکم آبان به میزبانی بحرین برگزار می گردد و سرمربی تیم ملی فهرست بازیکنان اعزامی به این مسابقات را اعلام نمود.

بر این اساس حمید رضا نداف، امیر حسین بادی، حسام یزدی و سینا مقیمی به اسم نفرات اعزامی به دیویس کاپ معرفی شدند.

اکبر طاهری سرمربی تیم ملی دیویس کاپ درباره اعلام نحوه انتخاب نفرات، اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی تنیس ایران از فروردین امسال با برگزاری مسابقات انتخابی در مجموعه شهید شیرودی کار خود را برای انتخاب نفرات برتر شروع کرد. در نخستین مرحله انتخابی تیم ملی 73 تنیسور حضور داشتند که از این تعداد 22 بازیکن جهت حضور در نخستین مرحله اردوی آماده سازی که به مدت 2 هفته در تهران برگزار گردید شرکت کردند و در نهایت اردوی مرحله دوم 16 تنیسور دعوت شدند.

طاهری اضافه کرد: تیم ملی تنیس در آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود در جزیره کیش از یکم مهر تمرینات خود را با حضور انوشا شاهقلی، حسام یزدی، علی یزدانی، سامیار الیاسی، سینا مقیمی، مهرشاد قفقازی و امیر حسین بادی برپا می نماید. در خاتمه و پس از ارزیابی بازیکنان در اردوهای آماده سازی حضور در مسابقات 1000 امتیازی تهران و البرز و لیگ تنیس فرصتی برای ارزیابی نهایی را برای کادر فنی ایجاد کرد. بعلاوه حمید رضا نداف هم پس از ارزیابی در مسابقات تور جهانی مردان به اسم یکی از نفرات حاضر در دیویس کاپ انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 975

به "اعلام ترکیب تیم ملی تنیس ایران در مسابقات دیویس کاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ترکیب تیم ملی تنیس ایران در مسابقات دیویس کاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید