اعتراض باشگاه پرسپولیس به شرایط میزبانی در دربی پایتخت

به گزارش مجله فان پی سی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا اشرف، در جلسه هماهنگی پیش از بازی، اعتراض باشگاه پرسپولیس به محرومیت از هر گونه امتیاز میزبانی نسبت به تیم میهمان در دربی فردا چهارشنبه، خواهان رسیدگی به این موضوع شد که نمایندگان سازمان لیگ قول انتقال این موضوع به مراجع بالاتر و اعلام نتیجه به باشگاه را دادند.

اعتراض باشگاه پرسپولیس به شرایط میزبانی در دربی پایتخت

از پروفایل ما best canada tours دیدن نمایید.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در جریان این جلسه گفت: باشگاه پرسپولیس باید تمام هزینه های اجاره ورزشگاه و موارد مربوط به برگزاری مسابقه را پرداخت کند ولی به عنوان تیم میزبان، از هیچ مزیت و امتیازی نسبت به تیم میهمان برخوردار نیست و حتی از فضای سکوها برای انجام اقدامات کانون هواداران و همچنین در اختیار داشتن سیستم صوتی مجموعه محروم است.

مدیر رسانه ای سرخپوشان تاکید کرد: این شرایط نمی تواند رویه منطقی و رفتار بر اساس مساوات باشد. باشگاه پرسپولیس انتظار دارد به عنوان میزبان از امتیازهایی برخوردار باشد و در غیر این صورت، اگر قرار است همه چیز بین میزبان و میهمان برابر باشد باید هزینه های آن نیز تقسیم شود.

نماینده سازمان لیگ در این ارتباط قول انتقال موضوع به مراجع ذیربط و ارسال پاسخ به باشگاه پرسپولیس را داد.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 19 فردا چهارشنبه با استقلال تهران در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور بازی می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 363

به "اعتراض باشگاه پرسپولیس به شرایط میزبانی در دربی پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض باشگاه پرسپولیس به شرایط میزبانی در دربی پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید