تور اروپا ارزان: استفاده از FAN ID در فینال لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله فان پی سی، روسیه از سیستم FAN ID در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا استفاده خواهد نمود.

تور اروپا ارزان: استفاده از FAN ID در فینال لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، آلکسی سوروخین عضو کمیته اجرایی یوفا و رئیس کمیته سازماندهی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد برای این بازی همچون بازی های جام جهانی 2018 و جام کنفدراسیون های 2017 از سیستم FAN ID در راستای تسهیل ورود هواداران خارجی به روسیه استفاده خواهد شد.

سوروخین گفت: اکنون با اطمینان می توانیم بگوییم که سیستم FAN ID برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سن پترزبورگ مورد استفاده قرار می گیرد. جزئیات این کار هم در حال آنالیز است. به زودی خواهیم دانست به چه شکلی باید مورد استفاده قرار بگیرد. این سیستم یاری بزرگی برای برگزاری بازی می نماید، زیرا با حجم گسترده ای از هواداران خارجی برای تماشای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا روبرو خواهیم شد. هنگام خرید بلیت نیز هواداران دو تیم فینالیست در اولویت هستند.

سن پترزبورگ حق میزبانی ملاقات فینال لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 را در سال 2019 به دست آورد اما همزمان با شروع همه گیری جهانی ویروس کرونا نتوانست برگزار کننده این مسابقه باشد. در فصل گذشته مراحل نهایی لیگ قهرمانان اروپا به صورت تجمیعی برگزار گردید.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 28 می 2022 (7 خرداد 1401) در سن پترزبورگ برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1082

به "تور اروپا ارزان: استفاده از FAN ID در فینال لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: استفاده از FAN ID در فینال لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید