اجرای عمو قناد به یاد برنامه سازی که با کرونا رفت

به گزارش مجله فان پی سی، مجید قناد از ساخت برنامه ای برای یادبود حمید علیزاده، تهیه کننده برنامه های کودک تلویزیون اطلاع داد که روز گذشته به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا از جهان رفت.

اجرای عمو قناد به یاد برنامه سازی که با کرونا رفت

مجید قناد، مجری باسابقه تلویزیون و از دوستان و همکاران مرحوم حمید علیزاده که هم اکنون برنامه مشترکشان از شبکه آموزش در حال پخش است، درباره پخش برنامه ای برای یادبود این تهیه کننده تلویزیونی به خبرنگاران گفت: از آنجا که ما به اتفاق برنامه لوبیا فردا زود بیا را برای شبکه آموزش تهیه می کردیم و همچنین فرزندان ایران را برای شبکه جام جم می ساختیم، قرار است که آدینه همین هفته ساعت 15:15 یادواره ای از ایشان در برنامه لوبیا فردا زود بیا داشته باشیم و الان هم در حال ضبط این برنامه هستیم.

قناد همچنین درباره مراسم خاکسپاری مرحوم علیزاده، گفت: پیکر ایشان را به شهرستان محل زادگاهشان در شمال کشور برده اند و من هم اطلاع زیادی از جزییات مراسم خاکسپاری ندارم؛ اما تا آنجا می دانم، پیکر ایشان هم اینک در شهر بابل است و قرار است که مراسم خاکسپاری فردا انجام گردد. گویا فرزندشان جایی بودند و دارند برمی گردند تا به مراسم برسند و خاکسپاری فردا با حضور ایشان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، حمید علیزاده ـ تهیه کننده برنامه های کودک تلویزیون ـ پس از روزها جدال با ویروس کرونا، صبح روز گذشته ـ یکشنبه 5 اردیبشت ماه ـ درگذشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 800

به "اجرای عمو قناد به یاد برنامه سازی که با کرونا رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای عمو قناد به یاد برنامه سازی که با کرونا رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید