شروع اقدامات فدراسیون فوتبال برای اعزام تیم ملی فوتسال به تایلند

به گزارش مجله فان پی سی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران از چند ماه پیش به تورنمنت فوتسال تایلند دعوت شد. هرچند تایلندی ها اطلاعات دقیقی از تیم های حاضر در این تورنمنت ارائه نکردند اما این طور به نظر می آمد که این رقابت ها با حضور تیم های خوبی از سراسر دنیا برگزار می گردد و می تواند محک خوبی قبل از آغاز مسابقات جام دنیای باشد.

شروع اقدامات فدراسیون فوتبال برای اعزام تیم ملی فوتسال به تایلند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

مسئولان تیم ملی فوتسال ایران همزمان بحث برگزاری تورنمنت صدرا در شیراز را پیش می بردند و در صدد بودند با دعوت از چند تیم، این تورنمنت را برقرار نمایند و تیم ملی بتواند در خاک کشورمان چند مسابقه محبت آمیز داشته باشد.

تورنمنت صدرا در نهایت به هر دلیلی لغو شد و حتی کشوری مثل ارمنستان هم حاضر نشد برای این تورنمنت به ایران سفر کند. از سوی دیگر، ملاقاتهای تدارکاتی ایران با ژاپن که مقرر بود اواخر مرداد برگزار گردد هم لغو شد تا به یکباره دست تیم ملی برای انجام بازی تدارکاتی در آستانه جام جهانی خالی بماند.

همین اتفاقات در نهایت فدراسیون فوتبال را مجاب کرد تا دوباره بحث تورنمنت تایلند را که قرار بود اواسط تیرماه برگزار گردد، به میان بکشد و زمینه حضور تیم ملی ایران در این مسابقات را فراهم کند.

حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران که ارتباط نزدیکی با تایلندی ها دارد، با اعلام این خبر به خبرنگاران، گفت: خوشبختانه تورنمنت تایلند 12 روز عقب افتاده است و روز 22 جولای (31 تیر) برگزار می گردد. حدود یک ماه فرصت باقی مانده و فدراسیون فوتبال در صدد است حضور تیم ملی را در تایلند قطعی کند.

وی اضافه نمود: با لغو تورنمنت صدرا، حضور در تایلند و ملاقات با تیم هایی که احتمالاً سطح بالا خواهند بود، قطعاً به سود تیم ملی است. آنطور که بنده شنیده ام، 6 تیمی که به جام جهانی لیتوانی راه یافته اند، در تورنمنت تایلند حضور خواهند داشت. ترس از تورنمنت تایلند بی فایده است. اگر در مسابقات تایلند پیروز شویم که اعتماد به نفس بازیکنان بالا می رود. اگر هم ببازیم، نقاط ضعفمان را متوجه می شویم.

به گزارش خبرنگاران، در صورتی که تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت تایلند حاضر گردد، احتمالاً برنامه شروع مسابقات لیگ برتر هم دستخوش تغییر خواهد شد.

طبق اعلام سازمان لیگ فوتسال، فصل آینده این مسابقات روز 7 مرداد شروع می گردد و بعد از چهار هفته برگزاری، لیگ برای برپایی اردوهای تیم ملی تعطیل می گردد.

با این حال حضور در تایلند می تواند برنامه لیگ و زمان شروع و تعطیلی موقت آن را هم تحت تاثیر خود قرار بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 863

به "شروع اقدامات فدراسیون فوتبال برای اعزام تیم ملی فوتسال به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اقدامات فدراسیون فوتبال برای اعزام تیم ملی فوتسال به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید